Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

27 czerwca 2019 / 17:11

„Wyborcza na Wakacje" – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”

„Wyborcza na Wakacje

Jak w praktyce przygotować się do urlopu, w jaki sposób podróże samolotem niszczą naszą planetę, czy można przestać się bać końca świata oraz czym jest majchrowszczyzna – m.in. o tym będzie można przeczytać w „Wyborczej na Wakacje”. Powiększone wydanie „Magazynu Świątecznego” ukaże się wraz z „Gazetą Wyborczą” w sobotę, 29 czerwca br.

W wyjątkowym wydaniu „Magazynu Świątecznego” Dorota Wodecka pyta prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego m.in. o to, jak sprawić, żeby ludzie tworzyli zespół i wspólnie dbali o miasto, mimo że mają różne poglądy, czym jest majchrowszczyzna oraz czego możemy się nauczyć na doświadczeniach II Rzeczpospolitej.

Na pytanie, czy można przestać bać się świata odpowiada z kolei Jonathan Franzen. W rozmowie z Łukaszem Grzymisławskim pisarz mówi o tym, jak wspierać walkę z kryzysem klimatycznym oraz dlaczego obserwowanie ptaków stało się jego pasją.

W sobotnim dodatku „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą również wywiad z członkami zespołu Cool Kids of Death, który obchodzi 30-lecie istnienia, a także artykuły o amerykańskiej karierze marihuany i wpływie latania samolotem na środowisko. Redaktorki Instytutu Dobrego Życia przygotowały z kolei specjalną część poświęconą urlopowi – jak się spakować, o czym pamiętać podróżując z dzieckiem oraz jak czerpać radość z wakacji.

„Gazeta Wyborcza” ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego”, „Wysokimi Obcasami” oraz „Naszą Europą” ukaże się w sobotę, 29 czerwca br. w cenie 7,99 zł.

Numer wspiera kampania w radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Chillizet, Meloradio, Eska Rock i radiostacje lokalne), w internecie (Google, YouTube, media społecznościowe), na ekranach Platform Channel na dworcach, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.