Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Agora w 3. kw. 2018

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Agora w 3. kw. 2018

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,40 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 października 2018 / 17:08

„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca region od Pracowni_EB

„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca region od Pracowni_EB

W nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki na Pomorze. Crossmediowe działania pokazujące walory tego regionu, a zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym, zaplanowała Pracownia_EB, agencja należąca do GoldenLine, spółki z Grupy Agora.

Centralną częścią kampanii „Work-life balance? Pomorskie!” jest materiał wideo przybliżający dzień z życia sześciorga pracowników lokalnych firm. Kamera towarzyszy im od wczesnego poranka do późnych godzin wieczornych, pokazując ich pracę, życie rodzinne i pasje. Dzięki temu widzowie mogą przekonać się, że na Pomorzu szerokie możliwości zawodowe łączą się z niezwykłymi warunkami życiowymi – bogactwem przyrody, dobrą ofertą infrastrukturalną i kulturalną.
Materiałowi wideo towarzyszą m.in. artykuły w mediach tradycyjnych i serwisach internetowych oraz audycje radiowe. Działania promocyjne kierują do serwisu Livemorepomerania.com, należącego do Agencji Rozwoju Pomorza i poświęconego życiu oraz pracy w województwie pomorskim.
Kampania powstała dzięki połączeniu wysiłków Agencji Rozwoju Pomorza oraz czołowych pomorskich pracodawców, firm: ADVA Optical Networking, Arla Global SSC, Blue Media, Gibbs Hybrid, Intel, JYSK i Nordea.


– Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający. Większość pracodawców przeznacza niemałe środki na budowanie wizerunku, pozwalającego przyciągnąć najlepszych kandydatów. Przyszedł czas na połączenie tych działań z siłami regionów i miast, które już mają świetną ofertę dla mieszkańców, a dodatkowo zależy im na przyciąganiu nowych osób – wyjaśnia Bartosz Sendrowicz z Pracowni_EB, pomysłodawca i koordynator projektu. – Cieszę się, że udało nam się przekonać do zaangażowania się w projekt dużych, otwartych i świadomych tej potrzeby pracodawców oraz Agencję Rozwoju Pomorza, dla której wsparcie rynku pracy jest jednym z priorytetów.

Kampanię „Work-life balance? Pomorskie!” opracowała agencja employer brandingowa Pracownia_EB należąca do GoldenLine. Materiał wideo przygotowała agencja Flota Filmowa, znana m.in. z produkcji filmów reklamowych dla Link4 czy mBanku.

Pracownia_EB to agencja konsultingowa zajmująca się doradztwem oraz realizacją projektów w zakresie budowania marki pracodawcy, która działa w ramach firmy GoldenLine, należącej do Grupy Agora. Pracownia EB tworzy strategie employer brandingowe i realizuje kampanie z zakresu marketingu rekrutacyjnego. Specjalizuje się w działaniach digitalowych – jej projekty wygrywają konkursy na najlepsze materiały rekrutacyjne, strony kariery, wideo i kampanie w mediach społecznościowych. W gronie klientów Pracowni_EB są najwięksi pracodawcy w Polsce oraz globalne marki działające w różnych branżach – od telekomunikacji i IT, aż po retail i produkcję. Z agencją współpracowały m.in. Arla GSS, Budimex, IKEA, Orange, Samsung R&D Institute Poland, Mediamarkt Polska czy Oney.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.