Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 listopada 2019 / 12:20

Siedmioro finalistów drugiej edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera organizowanego przez „Gazetę Wyborczą”

Siedmioro finalistów drugiej edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera organizowanego przez „Gazetę Wyborczą”

Fotoreportaże o uchodźcach, osobach starszych, Wielkim Tygodniu na Sycylii, handlu ludźmi we Włoszech, ruchu Glitter Confusion, niepełnosprawnym kulturyście oraz podróży wzdłuż polsko-radzieckiej granicy z 1939 r. - to materiały, które znalazły się w tegorocznym finale Nagrody im. Krzysztofa Millera za odwagę patrzenia. Konkursowe jury wybrało prace siedmiorga finalistów spośród 4,5 tys. zdjęć; po jednym ujęciu  z nominowanych do finału fotoreportaży można zobaczyć dziś - w poniedziałek, 18 listopada br. na łamach „Dużego Formatu” oraz na Wyborcza.pl. Tego, kto otrzyma nagrodę za najlepszy materiał fotograficzny roku, dowiemy się już 3 grudnia podczas uroczystej gali konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą”.  

 

Druga edycja Konkursu im. Krzysztofa Millera rozpoczęła się we wrześniu br. Udział w nim mogli wziąć zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy fotografii, indywidualni autorzy oraz kolektywy fotografów, członkowie jednej agencji fotograficznej. Nadsyłali oni materiały o dowolnej tematyce społecznej, politycznej, ekonomicznej bądź kulturowej.

Łącznie do konkursu zgłoszono w tym roku 4,5 tysiąca zdjęć. Wiele nadesłanych fotoreportaży dokumentuje liczne w ostatnim roku w Polsce marsze i protesty, część przedstawia kameralne historie rodzinne, jeszcze inne podróże w najdalsze zakątki świata.

– Najmocniejsze materiały koncentrowały się wokół bohaterów wykluczonych i zapomnianych oraz mniejszości: uchodźców, społeczności LGBT+, ludzi starszych, niepełnosprawnych – podsumowuje Beata Łyżwa-Sokół, szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” i przewodnicząca jury konkursu. – W stronę pojedynczych, zostawionych samym sobie ludzi kierował swój obiektyw Krzysztof Miller i powtarzał, że na tym polega rola fotoreportera i mediów w ogóle. Cieszę się, że tak wielu uczestników konkursu kontynuuje tę ideę. Otrzymaliśmy wiele materiałów zagranicznych autorów oraz zrealizowanych przez kobiety. Być może to efekt tego, że laureatką pierwszej edycji konkursu była Anna Liminowicz.

 

Finalistami 2. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera zostali: 

 

Dzisiejsze (poniedziałek, 18 listopada br.) wydanie "Dużego Formatu", poniedziałkowego magazynu "Gazety Wyborczej" i serwis Wyborcza.pl prezentują po jednym zdjęciu z fotoreportaży z wybranych przez jurorów. 

 

W jury konkursu zasiadają: Ewa Ewart – producentka filmów dokumentalnych i dziennikarka BBC, Anna Bedyńska – fotoreporterka i laureatka World Press Photo i Grand Press Photo, Wojciech Nowicki – pisarz i kurator, Maciej Zieliński – redaktor naczelny serwisu Fotopolis.pl i miesięcznika „Digital Camera Polska”, Adam Lach – fotoreporter, laureat Grand Press Photo i współzałożyciel agencji Napo Images, Ewa Wieczorek – redaktorka naczelna „Wysokich Obcasów Extra”, Tomasz Kowalski – prezes Zarządu Deutsche Bank Polska, Jerzy B. Wójcik – wydawca „Gazety Wyborczej” oraz Beata Łyżwa-Sokół – szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej”.

Laureata nagrody głównej oraz zwycięzcę w ramach nowej kategorii #PositiveImpact – Nagroda Deutsche Bank (materiał fotograficzny ilustrujący pozytywny wpływ, jaki może mieć działanie jednostki, firmy czy społeczności) poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 3 grudnia br. w siedzibie „Gazety Wyborczej”.

Prace laureatów zostaną zaprezentowane na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl/zdjęcia.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie: Wyborcza.pl/zdjęcia. Serwis prezentuje też multimedia, galerie, materiały wideo i teksty archiwalne związane z konkursem i Krzysztofem Millerem.

Konkurs o Nagrodę im. Krzysztofa Millera jest promowany na łamach „Gazety Wyborczej”, „Dużego Formatu” i na Wyborcza.pl. Partnerem konkursu jest Deutsche Bank Polska S.A.

Redakcja „Gazety Wyborczej” ustanowiła Nagrodę im. Krzysztofa Millera za odwagę patrzenia w 2018 r. Do pierwszej edycji konkursu fotograficznego na najlepszy materiał roku zgłoszono 300 prac, czyli blisko 5 tysięcy zdjęć. Jego zwyciężczynią została Anna Liminowicz nagrodzona za fotoreportaż „Między blokami" o związku dwóch kobiet. Opublikował go „Duży Format”, a później "The New York Times".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.