Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 maja 2019 / 16:47

Nowy cykl „Studio EuroWyborcza” od dziś na Wyborcza.pl

Nowy cykl „Studio EuroWyborcza” od dziś na Wyborcza.pl

W poniedziałek, 13 maja br. swoją premierę w sieci miał nowy cykl wideo „Studio EuroWyborcza”. Codziennie rano - o godz. 9.10 na Wyborcza.pl i na profilu „Gazety Wyborczej” na Facebooku internauci będą mogli oglądać rozmowy dziennikarzy z politykami, analitykami, socjologami i innymi zaproszonymi gośćmi na temat zbliżających się wyborów do europarlamentu. Gospodarzami cyklu są Dorota Schnepf i Roman Imielski oraz Hanna Lis, która dołączy do dziennikarzy „Gazety Wyborczej”.

W pierwszym odcinku „Studia EuroWyborcza” Roman Imielski rozmawiał dziś - 13 maja br. z dr. hab. Maciejem Gdulą o tym, czy film braci Sekielskich wpłynie na wynik wyborczy partii Wiosna. Nagranie można obejrzeć na Wyborcza.pl - link i na profilu dziennika na Facebooku - link.

Od 15 maja rozmowy w ramach cyklu prowadzić będzie także Hanna Lis, znana dziennikarka i prowadząca programów informacyjnych oraz publicystycznych. Dotychczas przez lata związana była z TVP („Teleexpress”, „Wiadomości”, „Panorama”, „Kobiecy punkt widzenia”) oraz Polsatem, w którym współtworzyła „Wydarzenia”.

Dział wideo „Gazety Wyborczej”, działający od sześciu lat, codziennie publikuje od kilku do kilkunastu materiałów. To newsy, wywiady, reportaże i publicystyka. Swoje programy prowadzą m.in.: Dorota Schnepf, Justyna Dobrosz-Oracz, Roman Imielski, Wacław Radziwinowicz, Olga Woźniak i Piotr Cieśliński. W 2019 r. oferta wideo „Gazety Wyborczej” notuje duże wzrosty - osiąga blisko 9 mln odsłon miesięcznie (wzrost o 102% r/r; dane własne wydawcy). Dzięki materiałom wideo „Gazeta Wyborcza” ma również mocną pozycję zasięgową na Facebooku.

Wyborcza.pl/Wideo

Powrót