Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 grudnia 2018 / 16:34

AMS wprowadza nową politykę handlową i cennik, proponuje zmianę kalendarza plakatowań

AMS wprowadza nową politykę handlową i cennik, proponuje zmianę kalendarza plakatowań

AMS opublikował nową politykę handlową oraz cennik przygotowane w oparciu o dwa fundamenty: zasadę transparentności oraz powiązanie ceny nośnika z wielkością generowanej przez niego widowni. Zmiany będą obowiązywały od kwietnia 2019 r. Dodatkowo AMS zaproponuje klientom nowy kalendarz plakatowań, w którym pierwszym dniem ekspozycji reklam byłaby środa.

Cennik został przygotowany w oparciu o wyniki badania Outdoor Track. Klasyfikuje on nośniki firmy w dziesięć przedziałów ze względu na wielkość widowni, a cena jest zróżnicowana w zależności od przedziału, do którego należy dany nośnik. Jednocześnie od 1 kwietnia 2019 r. AMS wprowadza nową politykę handlową. Oprócz transparentnego cennika, z którym każdy zainteresowany ofertą OOH będzie mógł zapoznać się poprzez stronę internetową firmy, spółka wprowadza nowe rodzaje i poziomy rabatów. Są wśród nich: rabat za wydatki reklamodawcy, rabat agencyjny, rabat za zakup pakietowy oraz rabaty warunkowe.

Uwzględnienie wyników badań Outdoor Track w polityce handlowej to odpowiedź na oczekiwania rynku. Wierzymy, że wprowadzenie nowego standardu spowoduje zmianę w modelu zakupu reklamy zewnętrznej - odejście od sprzedaży nośników w oparciu o ich lokalizację na rzecz sprzedaży bazującej na dotarciu do określonej widowni tych nośników – mówi Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS.

W ślad za zmianą wyceny kampanii AMS proponuje również zmianę kalendarza plakatowań, w którym pierwszym dniem ekspozycji byłaby środa. W przypadku pozytywnej reakcji rynku proponowana zmiana miałaby obowiązywać od 3. lipca 2019 roku. Dzięki niej klienci otrzymają równe okresy ekspozycyjne i stały dzień tygodnia startu każdej kampanii oraz lepszą porównywalność z okresami ekspozycyjnymi w innych mediach. Dodatkową korzyścią jest również wyeliminowanie jako daty startu kampanii weekendów, które w naturalny sposób powodowały dotychczas przesunięcia w kalendarzu plakatowań.

– Zachęcamy wszystkich uczestników rynku OOH w Polsce do naśladowania standardów międzynarodowych i odejścia od kampanii miesięcznych na rzecz czterotygodniowych, z możliwością dwutygodniowej rotacji. Wierzymy, że zaproponowane rozwiązania pozytywnie wpłyną na udział OOH w rynkowych wydatkach na reklamę – dodaje Małgorzata Augustyniak.

Główny etap prac projektu Outdoor Track prowadzonego przez Instytut Badań Outdooru IBO Sp. z o.o. w dziesięciu aglomeracjach zakończył się, a udziałowcy spółki stali się właścicielami danych opisujących ich nośniki. Na tej podstawie AMS w marcu 2018 r. rozszerzył standard oferowania kampanii o informację o przedziałach GRP nośników użytych w danej kampanii. W kolejnych miesiącach przeprowadzono szereg konsultacji z klientami w celu wypracowania optymalnego sposobu oferowania outdooru. W ich wyniku powstała nowa polityka handlowa spółki oraz cennik.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.