Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

1 lutego 2019 / 11:35

Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

Dziś – w piątek, 1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce promuje stołeczny multipleks w prasie, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Helios w warszawskim Blue City zaprosi widzów już w walentynkowy czwartek, 14 lutego br. Na odwiedzających kino będzie czekało 8 komfortowych sal, w których zmieści się ponad 860 osób. Kampania reklamowa pod hasłem „Kino marzeń” podkreśla atuty multipleksu Helios – m.in. najwyższej jakości dźwięk w systemie Dolby Atmos, rozkładane fotele w salach Helios Dream, obraz w technologii laserowej czy dwuosobowe kanapy w każdej sali kinowej.

Bardzo zależało nam na tym, żeby wyeksponować wszystkie atuty pierwszego kina Helios w stolicy. Nasza kampania robi to w nieoczywisty, oryginalny sposób. Reklamy, które mogą już zobaczyć warszawiacy, przebijają się przez zimowe szarości, budzą miasto z uśpienia i przyciągają intensywnymi kolorami – mówi Maja Nowak, dyrektor działu promocji i PR.

Za przygotowanie kreacji reklamowych odpowiada Agencja Warszawa.

Działania promocyjne są prowadzone w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Newsweek”, „Naszemiasto.pl”, magazyn PKP Intercity „W podróż”), w radiu (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio TOK FM, Radio ESKA, Radio ESKA Rock, Radio Wawa, RMF MAXXX, RMF ON), w internecie (Gazeta.pl, Onet, Wp.pl, Naszemiasto.pl, Filmweb, NaEkranie.pl, wpr24.pl, media społecznościowe, reklama kontekstowa w wyszukiwarkach) i na nośnikach reklamy zewnętrznej (reklamy wielkoformatowe, billboardy, Backlighty, Citylighty, Bus back, ekrany ledowe w autobusach ZTM, Tramwajach Warszawskich i Kolejach Mazowieckich oraz ekrany ledowe w przestrzeni miejskiej). Kampania potrwa do końca marca br.
Za planowanie mediów i współpracę z agencją kreatywną odpowiada dział promocji i PR sieci Helios.

Helios to największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce, która dysponuje 46 obiektami z 261 ekranami i miejscami dla ponad 51 tys. widzów w aż 39 miastach w całym kraju. Multipleksy Helios znajdują się m.in. w Trójmieście, Katowicach, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.