19 sierpnia 2020 / 13:03
Trudno sobie wyobrazić lepsze zakończenie wakacji niż Nocny Maraton Filmowy! Dla wszystkich kinomanów, którzy są tego samego zdania, Helios zorganizował naszpikowany przerażającymi horrorami Maraton Wakacyjnych Strachów. W piątek, 28 sierpnia, na godzinę przed północą, będzie miał miejsce przerażający, nocny seans zorganizowany specjalnie z myślą o fanach mocnych filmowych wrażeń.
W ostatni piątek sierpnia Nocne Maratony Filmowe zapraszają na pełną paraliżującego strachu noc! Na fanów grozy czekać będzie naprawdę mocny filmowy zestaw, a w nim aż cztery przerażające produkcje... Jako pierwszy zaprezentowany zostanie hipnotyzujący horror EKSTAZA. Po krótkiej przerwie wyświetlona zostanie makabryczna i pełna czarnego humoru historia pewnego domu w filmie DZIEWCZYNA Z TRZECIEGO PIĘTRA. Najwytrwalszym maratończykom zostanie zaserwowany filmowy deser: MROCZNA PIEŚŃ,
a jako ostatni widzowie zobaczą porażający film twórców kultowych horrorów „Annabelle” oraz „Obecności” - MĘCZENNICY.
Taka dawka strachu jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli nikomu zasnąć, a wspomnienia z tej nocy pozostaną ze wszystkimi miłośnikami grozy na wielkim ekranie przynajmniej do następnych wakacji… W związku z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego akcja Nocnych Maratonów Filmowych „Dolewka Pepsi gratis” została zawieszona do odwołania.
Szczegóły oraz opcja zakupu biletów na Maraton Wakacyjnych Strachów dostępne są pod adresem: www.helios.pl/nmf_wakacyjnych_strachow. Bilety są już dostępne w sprzedaży,
a widzowie, którzy zdecydują się na wcześniejszy zakup, będą mogli nabyć je w niższej cenie.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 49 kinami mającymi łącznie 277 ekranów i niemal 53 tysiące miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Powrót