Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 listopada 2018 / 16:44

AMS i Tandem Media nagrodzone w rankingu biur reklamy „Media&Marketing Polska"

Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2018". W badaniu przygotowanym przez „Media&Marketing Polska" zespoły AMS i Tandem Media zostały uznane za najlepsze biura reklamy w swoich kategoriach.

Już po raz dziewiąty biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie „Media&Marketing Polska" i zwyciężyło w zestawieniu zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Klienci AMS docenili przede wszystkim ofertę atrakcyjnych formatów i rozwiązań technologicznych. Zespół sprzedaży firmy wyróżnia się również elastycznym działaniem i sprawnością w sytuacji zmian w trakcie kampanii. Klienci cenią handlowców AMS za umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań oraz za szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na briefy.

Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory, w tegorocznej edycji raportu zdobył tytuł najlepszego biura sprzedaży reklamy i kinowej, a także otrzymał wyróżnienie dla biura reklamy radiowej. Klienci Tandem Media kupujący reklamę radiową doceniają doradztwo oraz ciekawą ofertę rozwiązań proponowanych przez zespół. Klienci „kinowi” Tandem Media jako główne zalety biura reklamy wskazują szybkość odpowiedzi na zapytania oraz otwartość na negocjacje.

Dobre opinie w rankingu zebrały także zespół sprzedaży „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory oraz biuro reklamy Gazeta.pl.

Magazyn „Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport „Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 9-26 października 2018 r. przez Kantar Millward Brown.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.