Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
18 czerwca 2019 / 16:23
Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu”, przeprowadzona przez Gazeta.pl wraz z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, otrzymała brązową statuetkę na festiwalu Cannes Lions. W najbliższych dniach projekt będzie walczył o kolejne wyróżnienia – jest nominowany do 8 nagród, w tym w dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach.
Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu”, na potrzeby konkursu nazwany „The Last Ever Issue”, otrzymał wczoraj – w poniedziałek, 17 czerwca br. statuetkę brązowego Lwa w kategorii Print & Publishing (podkategoria Commercial Publications).
Akcja otrzymała również kolejne nominacje – będzie walczyć o nagrody w kategoriach: Creative Strategy (podkategoria Corporate Social Responsibility / Corporate Image), Media (podkategorie: Corporate Social Responsibility / Corporate Image, Single-market Campaign, Social Behaviour & Cultural Insight, Use of Print / Outdoor) i PR (podkategoria Social Behaviour & Cultural Insight). Zwycięzców w tych kategoriach poznamy już jutro – w środę, 19 czerwca br.
Projekt został zgłoszony także do kategorii Brand Experience & Activation, w której lista nominowanych zostanie ogłoszona 19 czerwca br., ma w związku z tym szansę na dalsze nominacje.
Ostatni „Twój Weekend” znalazł się również na listach kampanii nominowanych w dwóch najbardziej prestiżowych kategoriach: Titanium i Glass. Ich zwycięzców poznamy podczas finałowej gali w piątek, 21 czerwca br.
„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.
Więcej o Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions: https://www.canneslions.com
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.