Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


27/2019 Podjęcie przez Spółkę decyzji o zamiarze wykonania opcji kupna 60% udziałów spółki Eurozet sp. z o.o.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

27/2019 Podjęcie przez Spółkę decyzji o zamiarze wykonania opcji kupna 60% udziałów spółki Eurozet sp. z o.o.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,34 zł

Zmiana[PLN]

-0,43%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,43%
mWIG40 0,04%
WIG-MEDIA -0,26%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 czerwca 2019 / 17:21

Akcja Ostatni „Twój Weekend” nominowana w kategoriach Titanium i Glass na festiwalu Cannes Lions

Akcja Ostatni „Twój Weekend” nominowana w kategoriach Titanium i Glass na festiwalu Cannes Lions

Portal Gazeta.pl uczcił tegoroczny Dzień Kobiet, wydając wyjątkowy ostatni numer pisma „Twój Weekend” i tym samym symbolicznie podkreślając koniec epoki, w której kobieta była postrzegana wyłącznie jako obiekt seksualny. Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu”, przeprowadzona wraz z partnerami z VMLY&R Poland, MasterCard i BNP Paribas, otrzymała dwie nominacje do Cannes Lions – najbardziej prestiżowych nagród branżowych na świecie.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu”, na potrzeby konkursu nazwany „The Last Ever Issue”, znalazł się na listach kampanii nominowanych do Lwów w dwóch kategoriach: Titanium i Glass. Zwycięzców Cannes Lions 2019 poznamy podczas finałowej gali w piątek, 21 czerwca br.

W kategorii Titanium nagradzane są najwybitniejsze projekty marketingowe mijającego roku – prowokujące, inspirujące i wyznaczające nowe kierunki w branży, a projekt Gazeta.pl i jej partnerów znalazł się wśród kampanii takich marek, jak: Nike, Adidas, HBO czy The New York Times.
W kategorii Glass nominowane są 22 projekty z całego świata, które odnoszą się do kwestii uprzedzeń lub nierówności płci. Ostatni „Twój Weekend” to pierwsza w historii konkursu akcja marketingowa z Polski, która jest nominowana w tej kategorii. Została wyróżniona obok kampanii m.in. Gillette, Nike, L’Oreal czy Volvo.

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.
Ostatnie wydanie „Twojego Weekendu” ukazało się w nakładzie 20 tys. egz., a także w wersji elektronicznej. Zakup, wydanie ostatniego numeru i zamknięcie magazynu wsparła kampania obejmująca etap teaserowy (internet, outdoor) i reveal (internet, prasa, kino, outdoor, działania PR). Informacje o akcji w mediach trafiły do ponad 4,2 min osób, a treści umieszczone w serwisie Twojweekend.Gazeta.pl zanotowały ponad 500 tys. wizyt. Wzmianki o akcji pojawiły się w telewizji, prasie, radiu i internecie, a także – 9 tys. razy – w mediach społecznościowych.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Projekt wydania ostatniego „Twojego Weekendu” dostał również osiem nominacji do konkursu KTR 2019 – najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce, a już jutro – 5 czerwca br. będzie prezentowany na scenie głównej Forum IAB.

Więcej o Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions: https://www.canneslions.com/

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.