Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
21 kwietnia 2021 / 15:21
Gazeta.pl od lat konsekwentnie rozwija obszar privacy management, dzięki czemu jest rynkowym liderem w tej dziedzinie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom reklamodawców i użytkowników, w kwietniu 2021 r. portal wprowadził zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech. Nowo utworzone stanowisko Head of Data & Privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako Business Data & AdTech Owner. Rozbudowa struktury zespołu Programmatic & AdTech wspiera lepsze przygotowanie Gazeta.pl do nadchodzących zmian rynkowych, w tym do dalszego rozwoju kampanii opartych o 1st party cookies.
Gazeta.pl nieustannie rozwija obszar privacy management. Efektem tych działań są ostatnie zmiany w strukturze zespołu Programmatic & AdTech. – Stoimy przed ogromnymi wyzwaniami związanymi z likwidacją 3rd party cookies i coraz silniejszymi trendami ochrony prywatności w internecie – mówi Paweł Dubiel, Dyrektor ds. Programmatic & AdTech. – Za niecały rok świat technologii reklamowej, który tak dobrze znaliśmy, ulegnie istotnemu przemodelowaniu. Chcemy być liderem tych zmian, kontynuując budowę efektywnego i bezpiecznego ekosystemu dla naszych reklamodawców i użytkowników – dodaje Dubiel.
W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko Head of Data & Privacy objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie najwyższych standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazeta.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców. Zmianie uległa również pozycja Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres swoich obowiązków, obejmując stanowisko Business Data & AdTech Owner. W nowej roli nie tylko odpowiada za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, ale także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych.
– Spełnianie oczekiwań klienta w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia jego komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym musimy się mierzyć – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Chcemy dawać naszym użytkownikom pewność, że ich wybory w kontekście prywatności są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To dlatego tak ważne są wprowadzone przez nas zmiany personalne, które pozwolą nam jeszcze lepiej zarządzać polityką prywatności oraz danymi w Gazeta.pl – dodaje Wysocki.
W odpowiedzi na wyzwania związane ze skutecznym pozyskiwaniem i respektowaniem zgód użytkowników w kontekście likwidacji 3rd party cookies w przeglądarce Chrome Gazeta.pl wraz z partnerami – jako pierwsi w Polsce i jedni z pierwszych w Europie – zrealizowała już kampanię z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania bazującego na nich. Portal współpracuje także z firmą OneTrust, co pozwala mu być na bieżąco z szybko zmieniającymi się regulacjami, wymogami technologicznymi oraz branżowymi wytycznymi, w tym IAB TCF (Transparency & Consent Framework).
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.