Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 września 2025 / 16:56

„Z bliska” – nowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan w Gazeta.pl

„Z bliska” – nowy program Małgorzaty Rozenek-Majdan w Gazeta.pl

W jesiennej ramówce Gazeta.pl zadebiutuje nowy program publicystyczny – „Z bliska”, którego prowadzącą została Małgorzata Rozenek-Majdan. Wideocast to szczere rozmowy z osobami mającymi realny wpływ na polską rzeczywistość – politykami, przedstawicielami świata kultury i przedsiębiorcami.

„Z bliska” to wyjątkowy program, którego goście nie boją się trudnych pytań, a prowadząca, Małgorzata Rozenek-Majdan, z odwagą porusza ważne tematy. Jej rozmówcami będą m.in. Jolanta Kwaśniewska, prof. Aleksandra Przegalińska, Joanna Przetakiewicz i Jakub Żulczyk. Program wpisuje się w nową strategię Gazeta.pl, stawiającą na jakościowe treści, nowoczesne formaty i wyraziste osobowości medialne. Pierwszy odcinek zostanie opublikowany z końcem września. Format „Z bliska” będzie dostępny na Gazeta.pl, YouTube i Spotify.

– Od zawsze wierzę, że rozmowa ma ogromną moc. Moc zbliżania ludzi, budowania mostów, zadawania pytań, które pozwalają lepiej zrozumieć drugiego człowieka. To właśnie dlatego postanowiłam stworzyć podcast „Z bliska” – mówi Małgorzata Rozenek-Majdan. – „Z bliska” to dla mnie coś więcej niż wywiady. To spotkania, w których chcę patrzeć na człowieka naprawdę. Nie na jego wizerunek, nie na rolę, którą odgrywa w życiu publicznym, ale na emocje, doświadczenia i wybory, które go kształtują. Rozmowy bez cenzury, ale z uważnością. Bez pozorów, ale z prawdziwą ciekawością – dodaje.

– Media i sposób ich konsumowania zmieniają się na naszych oczach. Dziś równie ważne jak redakcje są silne osobowości, które potrafią przyciągnąć uwagę i budować dialog z odbiorcami – mówi Ewa Walas, wicenaczelna Gazeta.pl. – W Gazeta.pl chcemy łączyć te dwa światy: dziennikarstwo oparte na jakości i odpowiedzialności z energią i autentycznością nowych formatów oraz prowadzących. „Z bliska” z Małgorzatą Rozenek-Majdan to przykład, jak można rozmawiać o ważnych sprawach w sposób angażujący, multiplatformowy i nowoczesny – dodaje.

Gazeta.pl to przestrzeń dla osób ciekawych świata, gdzie liczy się wrażliwość i zrozumienie. Redakcja stawia na kreatywne formaty – wideocasty, podcasty, explainery czy interaktywne sondy. Gazeta.pl to także nowy, inspirowany newsletterami, sposób pisania newsów w redakcjach Wiadomości oraz Next, a także sekcja „Dzień w skrócie” na stronie głównej, w której czytelnicy mogą znaleźć trzy najważniejsze newsy dnia.

Powrót