29 stycznia 2020 / 14:39
Do portfolio firmy Yieldbird, specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył serwis sportowy Weszło.com. Eksperci Yieldbird współpracują z serwisem w zakresie zarządzania i optymalizacji reklamy programatycznej.
Zespół Yieldbird jest odpowiedzialny za całość działań reklamowych Weszło.com w obszarze reklamy programatycznej. Eksperci firmy zajmują się m.in. zarządzaniem cenami w aukcjach otwartych, tworzeniem oferty programmatic direct, optymalizacją zestawu wykorzystywanych platform reklamowych oraz testami nowych technologii.
– Dzięki ekspertyzie i doświadczeniu zespołu specjalistów z Yieldbird byliśmy w stanie znacznie poprawić i uprościć zarządzanie reklamą programatyczną na Weszło.com. Przełożyło się to na wzrosty przychodów już na przestrzeni pierwszych kilku miesięcy naszej współpracy – mówi Filip Cieśliński, Product Manager w Sport Brokers, agencji zarządzającej powierzchniami reklamowymi Weszło.com.
Weszło.com dołączyło do szerokiego portfolio najpopularniejszych polskich serwisów sportowych zarządzanych przez Yieldbird w zakresie reklamy programatycznej, takich jak Sport.pl, Sport.TVP.pl, Realmadryt.pl czy FCBarca.com.
Weszło.com jest serwisem sportowym tworzącym treści o tematyce sportowej, w szczególności dotyczące piłki nożnej. Serwis działa od ponad 10 lat i ma bazę ponad 800 tys. regularnych użytkowników, którzy śledzą także kanały wydawcy w innych mediach – radiu i telewizji internetowej.
Yieldbird to spółka specjalizująca się w optymalizacji zasobów reklamowych. Konsekwentnie zwiększa skalę działalności i rozwija innowacyjne usługi oraz produkty dedykowane zwiększaniu przychodów reklamowych wydawców w ekosystemie programmatic. Firma zatrudnia ponad 90 analityków, programistów, specjalistów ds. sprzedaży, wydajności i obsługi, którzy współpracują z ponad 250 wydawcami w ponad 40 krajach świata. Yieldbird jest certyfikowanym partnerem Google.
Głównym udziałowcem firmy jest Agora S.A.
Powrót