Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 2018 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 4. kwartale 2018 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

12,30 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2018 / 15:02

„Wysokie Obcasy” rozpoczynają akcję „Kobiety na mury”

„Wysokie Obcasy” rozpoczynają akcję „Kobiety na mury”

Jolanta Wadowska-Król, Wanda Rutkiewicz i Kora – wizerunki tych niezwykłych kobiet zostaną uwiecznione na muralach w trzech miastach w ramach wyjątkowej akcji „Kobiety na mury”, organizowanej przez „Wysokie Obcasy”. Redakcja magazynu wraz lokalnymi oddziałami „Gazety Wyborczej” – „Gazetą Wyborczą Katowice”, „Gazetą Wyborczą Wrocław” oraz „Gazetą Stołeczną” zainaugurowała właśnie prace nad pierwszymi malowidłami

„Wysokie Obcasy" postanowiły stworzyć niezwykły szlak murali portretujących wyjątkowe kobiety, które zmieniły historię regionu, Polski, a nawet świata. W tym roku murale pojawią się w trzech miastach Polski, z którymi ich bohaterki były związane.

W Katowicach powstanie malowidło z wizerunkiem Jolanty Wadowskiej-Król – lekarki, która w latach 70. ratowała setki dzieci chore na ołowice z Katowic-Szopienic. Odważna i bezkompromisowa w dążeniu do prawdy, nigdy nie ugięła się pod naciskiem władzy, choć zamknęło jej to drogę do kariery naukowej. We Wrocławiu namalowany zostanie mural z wizerunkiem Wandy Rutkiewicz – wybitnej polskiej himalaistki, która nie tylko weszła na Mount Everest (jako pierwsza Polka) i na K2 (jako pierwsza kobieta na świecie), ale przede wszystkim inspirowała innych do przekraczania własnych granic, pokazując, że nie ma rzeczy niemożliwych. Natomiast w Warszawie rozpoczęły się prace nad wizerunkiem Kory – ikony wolności, wyjątkowej artystki, piosenkarki, autorki tekstów, której odwaga nie kończyła na scenie. Nie tylko zmieniła ona oblicze polskiego świata muzyki rockowej, ale pokazała że warto walczyć o to, co ważne.

Motywem przewodnim całej akcji jest hasło „Wysokich Obcasów” – Kobiety wiedzą, co robią, które pojawi się na wszystkich muralach. - Zależy nam, by przypominać historie niezwykłych kobiet i oddać im hołd, ale przede wszystkim pragniemy inspirować kobiety, by odważyły się zmieniać swoją rzeczywistość i by nie traktowały płci jako ograniczenie tylko atut – mówi Monika Summer-Brason, dyrektor marketingu magazynów „Gazety Wyborczej”. 

„Wysokie Obcasy" do współpracy zaprosiły znanych artystów, którzy zaprojektowali murale: we Wrocławiu – Martę Frej, w Katowicach – Andrzeja Wieteszkę, a w Warszawie – Bruno Althamera. Za wykonanie malowideł odpowiada RedSheels, kobieca interaktywna agencja outdoorowa, specjalizująca się w produkcjach muralowych.

Uroczyste odsłonięcie pierwszego muralu odbędzie się w Katowicach, 21 listopada br. o godz. 11:00.

Akcja będzie kontynuowana w przyszłym roku. Redakcja „Wysokich Obcasów” pragnie pokazać, że każdy region Polski ma swoją „Kobietę na murze” i zachęcić turystów z całego świata, by poznali Polskę przez pryzmat inspirujących kobiet oraz odkryli piękno regionów, z którymi były związane.

Partnerami akcji „Kobiety na mury” są Bank BGŻ BNP Paribas, agencja Red Sheels, miasta: Katowice, Wrocław i Warszawa, a także Greinplast, Q Hotel Plus Katowice oraz hotel HP Park Plaza Wrocław

Powrót