Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

8 stycznia 2009 / 17:37

Wyniki plebiscytu "Mój kosmetyk 2008"

Wyniki plebiscytu
Komunikat prasowy

Lutowe wydanie "Poradnika Domowego", dostępne w sprzedaży od 9 stycznia, przedstawia wyniki plebiscytu "Mój Kosmetyk 2008". Czytelnicy miesięcznika wybrali w głosowaniu najlepsze ich zdaniem produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy.

W 11. edycji plebiscytu "Mój Kosmetyk" wyróżnione zostały produkty, które weszły na rynek w 2007 i 2008 roku. Laureaci plebiscytu to:

kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY

1. Krem regenerująco-nawiliżający na dzień NutriDermist, Garnier

2. Krem oliwkowy lekka formuła, Ziaja

3. Przeciwzmarszczkowe serum wygładzające Folacyna Advanced

Lirene Dermoprogram

kategoria: CIAŁO

1. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę My SilhouEtte!, Nivea Body Nivea

2. Masło do ciała kakaowe, Ziaja

3. Roll-on antycellulitowy Płaski brzuch, Garnier

kategoria: WŁOSY

1. Odżywka bez spłukiwania Intensywna Regeneracja Pantene Pro-V, Procter & Gamble

2. Maseczka żelowa Gliss Kur Nutri Protect, Schwarzkopf & Henkel

3. Szampon wzmacniający Hair Fall Control Dove, Unilever

kategoria: MAKIJAŻ

1. MasterPiece Max, Max Factor

2. Color Minerals Eye Shadow, L'Oreal Paris

3. Baza silikonowa, Soraya

kategoria: ZAPACH

1. Sensational Celine Dion, Coty

2. Seductive Elixir Naomi Campbell, P&G Prestige Products

3. U by Ungaro Dla niej, AVON

kategoria: KOSMETYK APTECZNY

Twarz

1. Przeciwzmarszczkowy krem odbudowujący i ujędrniający Liftactive CxP, Vichy

Ciało

1. Wygładzająco-nawilżające mleczko do ciała Iso-urea, La Roche-Posay

Włosy

1. Szampon zwalczający łupież wzmacniający włosy Dercos, Vichy

kategoria: KOSMETYK PROFESJONALNY

Twarz

1. Kawiorowy krem z perłą, Clarena

Ciało

1. Maska do ciała z borowiną i algami, Farmona

Włosy

1. Kremowa kuracja Q10 Bonacure Hairtherapy, Schwarzkopf Proffesional

Kosmetyki do plebiscytu zgłaszali producenci i dystrybutorzy, a wyboru zwycięskich produktów dokonali czytelnicy "Poradnika Domowego" i internauci.

W lutowym "Poradniku" można przeczytać też m.in. jak niewielkim kosztem odmienić mieszkanie, jak dobrać odpowiedni biustonosz i w jaki sposób dodać włosom objętości. Magazyn będzie można kupić od 9 stycznia w cenie 2,99 zł (wydanie bez dodatku). Z miesięcznikiem można kupić: książeczkę "Ryż na 61 sposobów" (w cenie 4,99 zł), komplet biżuterii z naturalnych pereł (8,99 zł) i jedną z książek do wyboru - "Poznaj siebie. 60 testów osobowości" lub "Dobre maniery" (5,90 zł).

Nowe wydanie "Poradnika Domowego" będzie promowane w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN Style, kanały At Media) i w prasie (w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, "Metrze", czasopismach Agory). Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.

Powrót