Komunikat prasowy
Lutowe wydanie "Poradnika Domowego", dostępne w sprzedaży od 9 stycznia, przedstawia wyniki plebiscytu "Mój Kosmetyk 2008". Czytelnicy miesięcznika wybrali w głosowaniu najlepsze ich zdaniem produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy.
W 11. edycji plebiscytu "Mój Kosmetyk" wyróżnione zostały produkty, które weszły na rynek w 2007 i 2008 roku. Laureaci plebiscytu to:
kategoria: PIELĘGNACJA TWARZY
1. Krem regenerująco-nawiliżający na dzień NutriDermist, Garnier
2. Krem oliwkowy lekka formuła, Ziaja
3. Przeciwzmarszczkowe serum wygładzające Folacyna Advanced
Lirene Dermoprogram
kategoria: CIAŁO
1. Żel wyszczuplający i modelujący sylwetkę My SilhouEtte!, Nivea Body Nivea
2. Masło do ciała kakaowe, Ziaja
3. Roll-on antycellulitowy Płaski brzuch, Garnier
kategoria: WŁOSY
1. Odżywka bez spłukiwania Intensywna Regeneracja Pantene Pro-V, Procter & Gamble
2. Maseczka żelowa Gliss Kur Nutri Protect, Schwarzkopf & Henkel
3. Szampon wzmacniający Hair Fall Control Dove, Unilever
kategoria: MAKIJAŻ
1. MasterPiece Max, Max Factor
2. Color Minerals Eye Shadow, L'Oreal Paris
3. Baza silikonowa, Soraya
kategoria: ZAPACH
1. Sensational Celine Dion, Coty
2. Seductive Elixir Naomi Campbell, P&G Prestige Products
3. U by Ungaro Dla niej, AVON
kategoria: KOSMETYK APTECZNY
Twarz
1. Przeciwzmarszczkowy krem odbudowujący i ujędrniający Liftactive CxP, Vichy
Ciało
1. Wygładzająco-nawilżające mleczko do ciała Iso-urea, La Roche-Posay
Włosy
1. Szampon zwalczający łupież wzmacniający włosy Dercos, Vichy
kategoria: KOSMETYK PROFESJONALNY
Twarz
1. Kawiorowy krem z perłą, Clarena
Ciało
1. Maska do ciała z borowiną i algami, Farmona
Włosy
1. Kremowa kuracja Q10 Bonacure Hairtherapy, Schwarzkopf Proffesional
Kosmetyki do plebiscytu zgłaszali producenci i dystrybutorzy, a wyboru zwycięskich produktów dokonali czytelnicy "Poradnika Domowego" i internauci.
W lutowym "Poradniku" można przeczytać też m.in. jak niewielkim kosztem odmienić mieszkanie, jak dobrać odpowiedni biustonosz i w jaki sposób dodać włosom objętości. Magazyn będzie można kupić od 9 stycznia w cenie 2,99 zł (wydanie bez dodatku). Z miesięcznikiem można kupić: książeczkę "Ryż na 61 sposobów" (w cenie 4,99 zł), komplet biżuterii z naturalnych pereł (8,99 zł) i jedną z książek do wyboru - "Poznaj siebie. 60 testów osobowości" lub "Dobre maniery" (5,90 zł).
Nowe wydanie "Poradnika Domowego" będzie promowane w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN Style, kanały At Media) i w prasie (w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, "Metrze", czasopismach Agory). Spoty reklamowe przygotowało studio Badi Badi, media zaplanował dom mediowy Starlink.