Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

KOMUNIKATY GIEłDOWE, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

33/2020 Szacunki skonsolidowanych wyników operacyjnych Grupy Agora za 2 kwartał i pierwszą połowę 2020 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,18 zł

Zmiana[PLN]

7,49%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 7,49%
mWIG40 -0,78%
WIG-MEDIA -0,9%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

6 listopada 2020 / 13:15

Wydawnictwo Agora w czołówce najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

Wydawnictwo Agora w czołówce najsilniejszych brandów w Polsce - Top Marka 2020

Wydawnictwo Agora znalazło się w rankingu Top Marka 2020, obejmującym aż 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce z 50 branż i zajęło 3. miejsce wśród najbardziej rozpoznawalnych brandów w kategorii wydawnictw książkowych oraz 267. w ogólnym rankingu. Badanie przygotowały magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, analizując ponad 97 mln informacji pojawiających się w mediach od lipca 2019 r. do czerwca 2020 r.  

Top Marka 2020 to największe badanie marek w polskich mediach. Na potrzeby XIII edycji raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. - łącznie ponad 97 mln publikacji. Dzięki tym danym powstał ranking 500 marek z 50 branż - najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.   

Wśród nich znalazło się Wydawnictwo Agora, które w rankingu TOP 5 Wydawnictw książkowych jako 3. stanęło na podium wraz z Wydawnictwem Literackim oraz Wydawnictwem PWN, prześcigając tym samym Wydawnictwo Znak oraz Zysk i S-KA. Natomiast w ogólnym rankingu 500 marek Wydawnictwo Agora uplasowało się na 267. pozycji.  

– Wszystkim nam szczególnie teraz jest potrzebna motywacja i mobilizacja, a to wyróżnienie sprawia, że czujemy jeszcze większą odpowiedzialność za jakość naszych książek. To nagroda dla całego zespołu naszego Wydawnictwa, naszych autorów, tłumaczy i wszystkich osób, które przyczyniły się do tego sukcesu. To zastrzyk energii dla ludzi, bo każdą markę tworzą ludzie – komentuje wyniki badania Top Marka 2020 Małgorzata Skowrońska, dyrektor zarządzająca Wydawnictwa Agora.  

O sukcesie Wydawnictwa Agora zdecydowała wydana w grudniu 2019 r. książka Donalda Tuska, byłego przewodniczącego Rady Europejskiej pt. „Szczerze” – to właśnie jej poświęconych zostało najwięcej publikacji medialnych, odnoszących się do Wydawnictwa. Oprócz tego, analizą objęte były materiały prezentujące inne propozycje Wydawnictwa Agora: reportaż „Płuczki. Poszukiwacze żydowskiego złota” Pawła Piotra Reszki, „Prezes i spółki” Iwony Kondzińskiej i Iwony Szpali, „To jest wojna!” Klementyny Suchanow czy „Żony nazistów” Jamesa Wylie oraz książki o tematyce górskiej: „Wielicki. Piekło mnie nie chciało” Dariusza Kortko i Marcina Pietraszewskiego czy „Przeżyć” Élisabeth Revol. Ponadto media i czytelnicy odnotowali ogłoszenie konkursu literackiego na najlepszą powieść sensacyjną, którego rozstrzygniecie miało miejsce w maju br. Najwięcej wzmianek o Wydawnictwie Agora pojawiło się w mediach społecznościowych – 74,1%, następnie w internecie 23,2% oraz w prasie 2,7%. Łącznie w analizowanym okresie (lipiec 2019 - czerwiec 2020 r.) ukazało się ponad 23 tys. publikacji.  

W tegorocznym badaniu Top Marka znalazły się również inne brandy z Grupy Agora. Liderem całego rankingu ponownie została „Gazeta Wyborcza”jednocześnie zwyciężając w kategorii Prasa. Kolejnymi były: Gazeta.pl, która zajęła 4. miejsce w zestawieniu najbardziej medialnych portali internetowych, a w ogólnym rankingu 500 najbardziej medialnych marek uplasowała się na 90. Pozycji, oraz Radio TOK FM - 4. wśród stacji radiowych i 139. ogółem.  

Badanie Top Marka jest wspólnym przedsięwzięciem pomysłodawcy projektu – magazynu „Press” oraz autora metodologii – PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, realizowanym od 2007 roku. Pierwsze edycje zawierały analizę publikacji prasowych. Więcej informacji  – w papierowym wydaniu magazynu „Press” (listopad-grudzień 2020 r.), na Press.pl oraz na stronie Topmarka.eu 

Wydawnictwo Agora specjalizuje się w literaturze faktu i biografiach, choć w jego ofercie nie brakuje także książek historycznych, poradników, wywiadów, książek dla dzieci a także literatury pięknej, gatunkowej oraz popularnej. Wśród autorów wydawnictwa wymienić można m.in., Magdalenę Grzebałkowską Jacka Hugo-Badera, Stanisława Łubieńskiego, Magdalenę Parys, , prof. Jerzego Bralczyka, Mariusza Szczygła, Adama Wajraka, Tatiany Mindewicz-Puacz , Michała Rusinka, czy Wojciecha Mikołuszko. Wydawnictwo Agora jest też polskim wydawcą książek Michelle Obamy, Baracka Obamy, Anne Applebaum czy najnowszej książki Billa Gatesa.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.