Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,47 zł

Zmiana[PLN]

-1,35%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,35%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

2 marca 2018 / 17:16

„Wyborcza Kobiet" - specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego" stworzone przez kobiety

„Wyborcza Kobiet

Już jutro - w sobotę, 3 marca br. w wydaniu „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą specjalny numer „Magazynu Świątecznego", którego autorkami i bohaterkami są wyłącznie kobiety.

W „Wyborczej Kobiet" redakcja pokaże kobiecy sposób patrzenia na świat - czytelnicy dowiedzą się, jak kobiety rozwiązują problemy, co je inspiruje i skąd biorą siłę do zmieniania rzeczywistości. 
Dominika Wielowieyska napisze o tym, jak urządziłaby współczesną Polskę, a Anne Applebaum w rozmowie z Dorotą Wysocką-Schnepf opowie o nowej książce „Czerwony Głód" i o sytuacji w polskiej polityce zagranicznej.
W wydaniu znajdzie się także wywiad Justyny Dąbrowskiej z Magdaleną Tulli o tym, jak próbować rozpocząć dialog z bliskimi, którzy mają odmienne od nas poglądy polityczne, raport o życiu kobiet w Polsce i poradnik, jak nie dać się wiosennemu przemęczeniu.
Redakcja „Wysokich Obcasów" przygotowała dla czytelniczek rozmowę z muzą Pedro Almodovara Rossy de Palmą o jej nowym filmie. Naukowczynie zajmujące się badaniem podziemnego archiwum getta warszawskiego przedstawią historie kobiet związanych z grupą Oneg Szabat, która podczas wojny zadbała o stworzenie tzw. Archiwum Ringelbluma. Zainteresowani psychologią będą mogli przeczytać rozmowę Agnieszki Jucewicz z profesorem Bogdanem de Barbaro, który opowie, czym jest dobra i zła pokora. 
Cena „Gazety Wyborczej" tego dnia wyniesie 7,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w internecie (media społecznościowe, Wyborcza.pl), w telewizji (TVN, stacje tematyczne, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Radio Kolor) oraz na ekranach reklamy zewnętrznej Platform Channel, a także autopromocja. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Powrót