Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

2 marca 2018 / 17:16

„Wyborcza Kobiet" - specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego" stworzone przez kobiety

„Wyborcza Kobiet

Już jutro - w sobotę, 3 marca br. w wydaniu „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą specjalny numer „Magazynu Świątecznego", którego autorkami i bohaterkami są wyłącznie kobiety.

W „Wyborczej Kobiet" redakcja pokaże kobiecy sposób patrzenia na świat - czytelnicy dowiedzą się, jak kobiety rozwiązują problemy, co je inspiruje i skąd biorą siłę do zmieniania rzeczywistości. 
Dominika Wielowieyska napisze o tym, jak urządziłaby współczesną Polskę, a Anne Applebaum w rozmowie z Dorotą Wysocką-Schnepf opowie o nowej książce „Czerwony Głód" i o sytuacji w polskiej polityce zagranicznej.
W wydaniu znajdzie się także wywiad Justyny Dąbrowskiej z Magdaleną Tulli o tym, jak próbować rozpocząć dialog z bliskimi, którzy mają odmienne od nas poglądy polityczne, raport o życiu kobiet w Polsce i poradnik, jak nie dać się wiosennemu przemęczeniu.
Redakcja „Wysokich Obcasów" przygotowała dla czytelniczek rozmowę z muzą Pedro Almodovara Rossy de Palmą o jej nowym filmie. Naukowczynie zajmujące się badaniem podziemnego archiwum getta warszawskiego przedstawią historie kobiet związanych z grupą Oneg Szabat, która podczas wojny zadbała o stworzenie tzw. Archiwum Ringelbluma. Zainteresowani psychologią będą mogli przeczytać rozmowę Agnieszki Jucewicz z profesorem Bogdanem de Barbaro, który opowie, czym jest dobra i zła pokora. 
Cena „Gazety Wyborczej" tego dnia wyniesie 7,99 zł.
Wydanie wspiera promocja w internecie (media społecznościowe, Wyborcza.pl), w telewizji (TVN, stacje tematyczne, Polsat), w radiu (Radio TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Radio Kolor) oraz na ekranach reklamy zewnętrznej Platform Channel, a także autopromocja. Za kreację kampanii odpowiada Dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Powrót