Komunikat prasowy
18 września ukaże się pierwszy tom 20-tomowej kolekcji Agory prezentującej filmy Woody'ego Allena. Serię otwiera "Manhattan" z 1979 r. - melodramat, który śmieszy i wzrusza przy akompaniamencie "Błękitnej rapsodii" Gershwina.
Woody Allen, jeden z najwybitniejszych scenarzystów i reżyserów świata, to wyjątkowy twórca, który od ponad 40 lat wciąż zaskakuje, prowokuje i fascynuje. Filmowa kolekcja Agory jest okazją do poznania jego bogatej twórczości - w 20-tomowej serii ukażą się m.in. takie dzieła Allena, jak "Śpioch", "Złote czasy radia", "Annie Hall", "Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie" oraz "Melinda & Melinda". To także okazja, by docenić talent aktorski samego Woody'ego Allena oraz takich gwiazd Hollywood, jak Leonardo Di Caprio, Danny DeVito, Mia Farrow, Gene Hackman, Diane Keaton, John Malkovich, Sean Penn, Burt Reynolds czy Gene Wilder.
Wszystkim filmom na płytach DVD towarzyszą ilustrowane fotosami książki z podstawowymi informacjami o każdym dziele i jego twórcach, streszczeniem fabuły, opisem kulisów powstania obrazu, źródeł natchnienia i tajemnic warsztatu reżysera, a także zbiorem najzabawniejszych dialogów filmowych.
Pierwszy tom serii ukaże się w piątek, 18 września w promocyjnej cenie 9,98 zł. Kolejne tomy będą dostępne co piątek w cenie 29,87 zł w punktach sprzedaży prasy, salonach EMPIK, na
KulturalnySklep.pl oraz pod numerem infolinii 0 801 130 000. Wydawcą kolekcji jest Agora SA we współpracy z Imperial Cinepix.
Kolekcja, wydana w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej", wsparta jest kampanią w: telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, stacje At Media, TVN24, TV4), w stacjach radiowych Agory: Złote Przeboje, Radio Roxy i Radio TOK FM oraz w PR3, prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro"), internecie (
Gazeta.pl) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kreację spotów odpowiada JiS Advertising, za zakup mediów - Starlink.