20 września 2017 / 12:40
Z myślą o rodzicach, którzy twórczo spędzają czas ze swoimi dziećmi, serwis eDziecko.pl i marka Fisher-Price, lider na rynku zabawek, organizują niecodzienną akcję - Wielki Test Zabawek. Wspólnie rozdadzą 2 tys. produktów, które maluchy i rodzice poddadzą ocenie, a następnie opowiedzą o nich w specjalnej ankiecie. W grudniu br. na stronach eDziecko.pl przedstawione zostaną wyniki oraz ulubiona zabawka dzieci od marki Fisher-Price.
- Redakcja eDziecko.pl wraz z ekspertami tworzy dla zaangażowanych i poszukujących rzetelnych informacji rodziców cały ekosystem wiedzy - serwis, forum, aplikacje i profile w mediach społecznościowych - mówi Anna Gumkowska, dyrektor biznesu lifestyle i wideo w Gazeta.pl. - Sami też jesteśmy rodzicami i dlatego chcemy wspierać innych w dbaniu o rozwój dzieci. Dzięki współpracy z marką Fisher-Price proponujemy naszym użytkownikom sposób na wspólne spędzenie czasu i kreatywną zabawę - dodaje.
Akcja eDziecko.pl i Fisher-Price od razu po rozpoczęciu spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów - w ciągu zaledwie kilku pierwszych dni od startu do udziału w teście zgłosiło się ponad 5 tysięcy tys. rodziców.
Aby wziąć udział w akcji, należy zgłosić się za pośrednictwem strony eDziecko.pl/wielkitestzabawek i odpowiedzieć na kilka prostych pytań. Zgłoszenia do testu będą zbierane do 10 października br.
Wielki Test Zabawek jest promowany w serwisie eDziecko.pl, w portalu Gazeta.pl, na Facebooku, w miesięczniku „Dziecko” oraz w aplikacji mobilnej „Moje Dziecko”.
Materiał wideo zachęcający do udziału w teście: http://www.edziecko.pl/FisherPrice/10,160734,22396328,wielki-test-zabawek-fisher-price-na-edziecko-pl.html
eDziecko.pl to najbardziej mobilny serwis dla rodziców w polskim internecie, oferujący także największe forum parentingowe, profile na Facebooku oraz aplikacje dla rodziców - „Moja Ciąża” i „Moje Dziecko”. W sierpniu br. z eDziecko.pl i aplikacji serwisu korzystało ponad 1,7 mln użytkowników (RU), którzy wykonali w nich prawie 16 mln odsłon (badanie Gemius/PBI).
Powrót