Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 1. KWARTALE 2020 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

7,22 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 -0,05%
WIG-MEDIA -0,42%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 lipca 2020 / 12:54

„#Wakacje2050” - Gazeta.pl pozdrawia z przyszłości naznaczonej zmianami klimatu

„#Wakacje2050” - Gazeta.pl pozdrawia z przyszłości naznaczonej zmianami klimatu

Wyschnięta Wisła, Bałtyk pełen sinic, płonący Biebrzański Park Narodowy. A na ich tle "wesołe" pozdrowienia z wakacji. Takim kontrastowym zestawieniem i wykorzystując prawdziwe zdjęcia z ostatnich lat Gazeta.pl alarmuje, jak mogą wyglądać nasze wakacje przyszłości, jeśli nie podejmiemy działań zmierzających do zahamowania kryzysu klimatycznego.

Kampania „#Wakacje2050” obejmuje 4 kreacje w formie pocztówek z wakacji, które powstały na bazie fotografii wykonanych w ostatnich latach. Zdjęcia prezentowane są w oryginale, bez ingerencji w programach graficznych - na pocztówkach można zobaczyć: łachy piachu na Wiśle w trakcie suszy, pożar Biebrzańskiego Parku Narodowego, zniszczenia spowodowane przez nagłe burze i ulewy w Małopolsce oraz Bałtyk zanieczyszczony wykwitem sinic. Zdjęciom towarzyszą hasła - odpowiednio dla poszczególnych miejsc: „Fajna ta Wisła. Taka nie za szeroka”, „Jest trochę gorąco, ale dajemy radę”, „Dzisiaj więcej sinic, ale za to mniej parawanów” oraz „Grunt, że dzisiaj już nie pada”, a także podpis „Pozdrowienia z #Wakacje2050”.

- Jeśli nie chcemy w przyszłości wysyłać takich pozdrowień z wakacji, to musimy zahamować zmiany klimatyczne - potrzebne jest zaangażowanie zarówno społeczeństwa, organizacji pozarządowych, ale i realne działania biznesu i władzy na każdym szczeblu. W nowej akcji Gazeta.pl pod hasłem #Wakacje2050 nie tylko pokazujemy, jakie skutki może mieć nasza bezczynność - w publikacjach portalu wyjaśniamy też, jak nasze codzienne, proste decyzje mogą przeciwdziałać zmianom klimatu i chronić nasze środowisko – tłumaczy Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl, pomysłodawca akcji.

W dzień startu kampanii w Gazeta.pl ukażą się wywiady z ekspertami zajmującymi się działaniem na rzecz rzek i gospodarki wodnej w Polsce z koalicji „Siostry Rzeki”, ochroną Biebrzańskiego Parku Narodowego z Fundacji dla Biebrzy, badaniem globalnych zmian klimatycznych i ich wpływu na lokalny ekosystem z Greenpeace i WWF. Dzięki tym publikacjom redakcja chce pokazać szerszy kontekst zmian klimatycznych - jaki wpływ ma na nie m.in. społeczeństwo czy biznes, jak w prosty sposób im przeciwdziałać i jak można pozytywnie wpłynąć na stan polskich rzek, morza, powietrza czy terenów przyrodniczych. Wszystkie wywiady ukażą się na stronie głównej Gazeta.pl i będą na stałe dostępne w serwisie Zielona.Gazeta.pl.

Akcja #Wakacje2050 ruszy 17 lipca br. - w piątek, który tradycyjnie już jest najbardziej zielonym dniem na Gazeta.pl. Tego dnia zostaną opublikowane wszystkie wyżej wymienione wywiady, a kreacje z pocztówkami z przyszłości pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce, zarówno tych digitalowych, jak i tradycyjnych citylightach.

- Nośniki prezentujące „Pozdrowienia z #Wakacje2050” podświetlone są za pomocą energooszczędnych technologii LED. Dodatkowo w przypadku nośników digitalowych tryb wyświetlania komunikatów jest automatycznie dostosowywany do jasności otoczenia, co również przyczynia się do oszczędności energii – mówi Grażyna Gołębiowska, Dyrektor Marketingu ze spółki AMS, która jest partnerem akcji #Wakacje2050.

Kampanii, która potrwa do połowy sierpnia, będą również towarzyszyć promocja tekstów i kreacji towarzyszących akcji w mediach społecznościowych na profilach Gazeta.pl i jej serwisów na Facebooku i Instagramie.

- Od lidera informacji o zmianach klimatycznych i marki tak zaangażowanej w ekologię, jak Gazeta.pl wymaga się więcej, dlatego akcja #Wakacje2050 to "tylko" kolejny element naszych działań. Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych czytelników, ale i klientów, którym tak, jak nam bliska jest ochrona środowiska – dodaje Agnieszka Siuzdak, dyrektorka pionu Gazeta.pl.

Akcja #Wakacje2050 to kolejne działanie w ramach realizacji redakcyjnej „Deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy”. Jednym z jej elementów jest obietnica alarmowania, że stan środowiska i kryzys klimatyczny jest tykającą bombą dla naszego życia i zdrowia. Gazeta.pl uruchomiła już specjalny portal Zielona.Gazeta.pl. To serwis, w którym są publikowane liczne artykuły i materiały poświęcone ekologii i zmianom klimatycznym tworzone przez dziennikarzy portalu. Ponadto na stronie głównej Gazeta.pl ukazują się artykuły w wielu zielonych cyklach, jak na przykład „Piątki dla klimatu”, „Ludzie w klimacie”, „Moto 2030” czy „Haps Zero Waste”.

AMS z Grupy Agora także podejmuje szereg działań proekologicznych, m.in. wprowadzając nośniki OOH przyjazne środowisku. Obecnie firma dysponuje największą w Polsce siecią słupów reklamowych zasilanych energią słoneczną, a także instaluje kolejne wiaty przystankowe wyposażone w zielone dachy, które m.in. obniżają temperaturę w upalne dni i pozwalają na magazynowanie wody. Koncepcję mebli miejskich, które współgrają z przestrzenią miast, łącząc rozwiązania reklamowe z duchem ekologii AMS rozwija od wielu lat.

 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W czerwcu 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 15,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 554 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Next.gazeta.pl, Sport.pl, eDziecko.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.