Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

18 grudnia 2019 / 15:50

Udany rok platformy Domiporta

Udany rok platformy Domiporta

Dwucyfrowy wzrost liczby użytkowników, wprowadzenie mechanizmów gwarantujących wysoką jakość ruchu na stronie, inicjatywy integrujące środowisko pośredników nieruchomości – to tylko wybrane sukcesy platformy Domiporta w 2019 roku.

Domiporta, jeden z największych serwisów ogłoszeniowych w branży nieruchomości, należący do Grupy Agora, ma za sobą bardzo udany rok. Obrazują to w szczególności wyniki kończącego się kwartału, w którym liczba użytkowników portalu wyraźnie przekroczyła 800 tys., rosnąc rok do roku w tempie dwucyfrowym*. W październiku br. liczba unikalnych użytkowników serwisu wyniosła prawie 842 tys., czyli wzrosła o 27% rok do roku. Równie dobry był listopadowy wynik – na poziomie 820 tys. (wzrost o 16% r/r).

Podjęliśmy w tym roku szereg działań mających na celu umocnienie rynkowej pozycji platformy Domiporta. Priorytetem jest dla nas pozyskiwanie użytkowników, którzy nie tylko poszukują nieruchomości, ale są również zainteresowani szybkim zawarciem transakcji. Koncentrujemy się zatem głównie na jakości pozyskiwanego przez serwis ruchu – podsumowuje Natalia Głowala, dyrektor marketingu serwisu Domiporta.

Zwiększenie liczby użytkowników w ostatnich miesiącach to zasługa m.in. strategicznej współpracy z portalem Gazeta.pl. Od września br. Domiporta posiada swoje stałe miejsce na stronie głównej Gazeta.pl, gdzie nawet kilka razy dziennie publikowane są ciekawe newsy z rynku nieruchomości, przekierowujące czytelników na Domiporta.pl. Bardzo dobre efekty przyniosła też kampania „Lepiej znajdź mieszkanie”, w ramach której Domiporta w humorystyczny sposób zachęcała internautów do odwiedzin swojego serwisu ogłoszeniowego. Magnesem przyciągającym użytkowników zainteresowanych wystawieniem oferty sprzedaży mieszkania są z kolei najniższe na rynku ceny, zaczynające się od 49 zł za ogłoszenie.

Dostarczanie jakościowego ruchu sprzyja zacieśnianiu współpracy platformy z kluczowymi partnerami biznesowymi, tzn. agencjami nieruchomości oraz deweloperami. – Podstawowym wskaźnikiem, którym mierzymy naszą efektywność, są leady, które dostarczamy naszym partnerom biznesowym. Takie podejście odróżnia nas od konkurencji, koncentrującej się na w dużej mierze na zasięgu – podkreśla Natalia Głowala.

Dostarczanie jakościowego ruchu jest możliwe m.in. dzięki narzędziom technologicznym, wprowadzonym w ciągu ostatnich 12 miesięcy, które umożliwiają dokładną analizę formularzy wypełnianych przez użytkowników. Dodatkowo, z myślą o deweloperach Domiporta proponuje telefoniczną lub e-mailową weryfikację użytkowników, którzy wyrazili zainteresowanie prezentowaną ofertą. Dzięki temu deweloper nie traci czasu na kontaktowanie się z osobami, które wypełniły formularz błędnie lub przypadkowo.

Wielkim sukcesem ostatnich miesięcy okazał się program „Domiporta i Przyjaciele”, w ramach którego zorganizowano cykl spotkań i wydarzeń na Facebooku, integrujących środowisko pośredników nieruchomości, a także będących wyjątkową okazją do networkingu oraz dyskusji o wyzwaniach stojących przed branżą.

 

*Dane: badanie Gemius/PBI, październik/listopad 2019 r.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.