Komunikat prasowy
"Magnolia" pojawi się na rynku w środę 18 kwietnia 2012 r. Pismo ma być kompendium wiedzy dla każdego, kto lubi spędzać czas wśród zieleni, na działce, tarasie czy w ogrodzie.
W miesięczniku znajdą się porady dotyczących pielęgnacji zieleni, inspiracje do tworzenia własnych kompozycji roślinnych oraz gotowe projekty aranżacji ogrodów. Czytelnicy będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami w ogrodnictwie, poznać efektowne rozwiązania i ciekawe rośliny. Magazyn przedstawi też najnowszy sprzęt i narzędzia ogrodnicze oraz doradzi, co i gdzie kupić.
"Magnolię" tworzy zespół redakcyjny czasopism Agory, który wcześniej przez kilka lat przygotowywał pisma "Kwietnik" i "Ogrody". Redaktorem naczelnym tytułu jest Dariusz Raczko.
Miesięcznik ma 116 stron i wydawany jest w nakładzie 124 tys. egzemplarzy. Cena pisma: 3,95 zł.
Start magazynu wspiera kampania promocyjna w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, w czasopismach Agory, Radiu TOK FM i Radiu Złote Przeboje, a także na portalu Gazeta.pl.