Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

16 listopada 2022 / 16:27

„Sport.pl w Katarze” – startuje nowa kampania serwisu

„Sport.pl w Katarze” – startuje nowa kampania serwisu

Zespół Sport.pl przygotował wielokanałowy plan relacjonowania nadchodzącego mundialu. Już niebawem do Kataru poleci aż trzech korespondentów serwisu – Bartłomiej Kubiak, Dawid Szymczak i Dominik Wardzichowski. Ich reportaże i komentarze pojawią się nie tylko na Sport.pl i Gazeta.pl, ale także w mediach społecznościowych. W środę, 16 listopada br. rozpoczęła się kampania „Sport.pl w Katarze” promująca działania serwisu w trakcie mundialu.

Sport.pl mocno stawia na komunikację mistrzostw świata we wszystkich kanałach, w tym mediach społecznościowych. Zadba o to zwłaszcza Dominik Wardzichowski, który będzie pokazywał kulisy wydarzenia na profilach Sport.pl na platformie YouTube, Tik Toku, Instagramie i Twitterze. Do Kataru pojadą również Bartłomiej Kubiak i Dawid Szymczak. Cała trójka będzie nie tylko relacjonowała mecze, ale również prezentowała specyfikę mundialu w Katarze, uwzględniając jego blaski i cienie. W czasie mundialu zespół serwisu wyprodukuje też co najmniej 10 odcinków programu „Sport.pl Live”, w których dziennikarze i eksperci będą rozmawiać o meczach Polaków – od omówienia składów aż po analizę każdego aspektu rozegranego spotkania.

Piłkarskie mistrzostwa świata to niezwykle gorący okres dla wszystkich miłośników sportu – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. – Wysyłamy do Kataru aż trzech korespondentów, aby jak najlepiej oddać atmosferę turnieju i być jak najbliżej naszej drużyny. Jako portal zaangażowany społecznie nie zapominamy jednak o pokazywaniu kulisów całego przedsięwzięcia, opowiadając też o jego mroczniejszej stronie – dodaje.

W środę, 16 listopada br. wystartowała kampania „Sport.pl w Katarze”, promująca obecność aż trzech korespondentów serwisu na mundialu oraz cały dziennikarski zespół obsługujący formaty wideo związane z wydarzeniem. Data rozpoczęcia akcji nie jest przypadkowa – to właśnie dziś reprezentacja Polski rozegra na stadionie Legii w Warszawie swój ostatni sparing z Chile przed wylotem do Kataru. Wielkie odliczanie do mistrzostw trwa, a kibice dojeżdżający warszawskimi autobusami na mecz poznają ambitne plany Sport.pl na najważniejszą piłkarską imprezę. Wraz z początkiem mundialu rozpocznie się natomiast kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski. Materiały promujące korespondentów Sport.pl znajdą się również na profilach serwisu w mediach społecznościowych oraz na stronach Gazeta.pl i Sport.pl.

To jednak nie koniec niespodzianek Sport.pl dla fanów futbolu – w dniach meczów reprezentacji Polski i dzień po nich Instastories Sport.pl i rolki na profilu Sport.pl na Facebooku będą tworzone przez ekipę Klubu Komediowego, a słynni standuperzy intensywnie i z pewnością nieszablonowo włączą się do rozmowy na piłkarskie tematy.

Część pozapiłkarskich relacji i komentarzy związanych z mundialem powstaje we współpracy z zespołem TOK FM. Od początku listopada można słuchać specjalnego podcastu „Zakatarzeni”, w którym korespondenci Sport.pl na mundial oraz Przemysław Pozowski, dziennikarz TOK FM rozmawiają o sportswashingu, współczesnym niewolnictwie, przyznawaniu największych światowych imprez krajom autorytarnym i o związanych z tym dylematach piłkarskich korespondentów. Finałowy odcinek cyklu zaplanowany jest na piątek, 18 listopada br.

Powrót