Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

8 czerwca 2021 / 15:48

Sport.pl partnerem medialnym TripleA Bydgoszcz - nowego turnieju na polskiej scenie esportowej

Sport.pl partnerem medialnym TripleA Bydgoszcz - nowego turnieju na polskiej scenie esportowej

Sport.pl, serwis z grupy Gazeta.pl, nawiązuje kolejną współpracę w esportowej branży. Tym razem został partnerem medialnym turnieju TripleA Bydgoszcz, który odbędzie się już jesienią w Bydgoskim Centrum Targowo - Wystawienniczym (BCTW).


Założeniem TripleA Bydgoszcz Showdown jest realizacja jednodniowego turnieju promocyjnego. Do BCTW przyjadą cztery czołowe polskie zespoły CS:GO (trzy zaproszone oraz jeden z kwalifikacji online), aby rywalizować o pulę nagród 50 000 zł. Jesienny turniej odbędzie się całkowicie offline i ma być wstępem do kolejnej, o wiele większej edycji.

- Widzimy duży potencjał w tym turnieju i cieszymy się, że kolejne miasto docenia esport. Dla serwisu Sport.pl to świetna okazja, aby przyglądać się z bliska, jak powstaje nowe miejsce na esportowej mapie Polski - mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl.

- Duży i znany partner medialny jest dla nas kluczowym punktem przy organizacji takiego projektu, jak TripleA Bydgoszcz. Cieszy nas, że Sport.pl zdecydowało się uczestniczyć w wydarzeniu od samego początku - mówi Dawid Szymański, założyciel agencji Knacks, która odpowiada za organizację turnieju. - Fakt, że miasta takie, jak Bydgoszcz zauważają potencjał esportu, to dobry znak dla branży. TripleA Bydgoszcz jest pewnym krokiem w kierunku podwyższenia atrakcyjności regionu w oczach młodych odbiorców esportu.

Cel jest prosty – TripleA Bydgoszcz ma stać się jednym z czołowych turniejów w Polsce, a w przyszłości ma być rozpoznawalną marką na europejskiej scenie. - Podejmując się stworzenia nowego produktu, nie akceptujemy kompromisów w kwestii jakości. Chcemy, aby wszystkie kluczowe aspekty sportowe, wizualne i realizacyjnie stały na najwyższym poziomie. Nie brakuje również oryginalnych elementów, które planujemy wprowadzać wraz z rozwojem wydarzenia - zapowiada Michał Gibadło, współzałożyciel 3League, odpowiadającego m.in. za logistykę wydarzenia.

W ramach partnerstwa medialnego obie strony przygotują dużo unikalnych treści, które trafi nie tylko do ścisłych fanów esportu, ale także do osób, które będą zaczynać przygodę z wirtualną rozrywką. To m.in. poradniki, materiały wideo, a także wywiady z zawodnikami, którzy wezmą udział w TripleA Bydgoszcz. Sport.pl od samego początku będzie uczestniczyć w komunikacyjnych działaniach turnieju. W serwisie pojawią się także najświeższe informacje dotyczące turnieju.

Powrót