Komunikat prasowy
Od dziś - wtorku, 21 lipca br. dostępne jest sierpniowe wydanie magazynu "Kuchnia". Czytelnicy znajdą w nim wakacyjne inspiracje kulinarne - w tym zeszyt z przepisami "Kuchnia podróżnika", mogą też wziąć udział w specjalnym konkursie i wygrać urządzenie Thermomix5.
Sierpniowa "Kuchnia" przedstawia pomysły na dania z bakłażanem oraz ciasta z biszkoptem, poleca robienie domowych nalewek i marchewkowego ciasta drożdżowego. Redaktorzy magazynu opisują też kulinarną wyprawę do północnej Anglii, historię kalifornijskich win oraz najciekawsze restauracje, bary i kawiarnie w Lizbonie.
W wydaniu znalazł się dodatkowo 24-stronicowy zeszyt z przepisami na potrawy znane z wakacyjnych podróży do Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoch, Chorwacji, Węgier, Grecji i Turcji. W "Kuchni podróżnika" redakcja podpowiada, jak przyrządzić m.in. gazpacho, zupę kasztanową, caponatę, bogracz, pilaw z ciecierzycą oraz baklawę.
Czytelnicy sierpniowego wydania magazynu "Kuchnia" mogą wziąć udział w specjalnym konkursie, przesyłając do redakcji film, na którym pokazują, jak przygotować swoje ulubione danie. Zwycięzca, wskazany przez redakcję "Kuchni" w połowie sierpnia br., otrzyma najnowszy model urządzenia Thermomix5.
Więcej informacji o konkursie, w tym regulamin, można znaleźć na stronie
magazyn-kuchnia.pl.
Nowe wydanie "Kuchni" można również kupić w wersji z dodatkiem - idealnym na lato kryminałem, jednym z 6 do wyboru - w cenie 14,99 zł.
Sierpniowa "Kuchnia" dostępna jest też w wersji cyfrowej, poszerzonej o dodatkowe galerie zdjęć, animacje i filmy instruktażowe (m.in. jak zrobić tartę z kremem bazyliowo-waniliowym i jagodami oraz marchewkowe drożdżówki z owocami). Magazyn w tej wersji jest do kupienia w Google Play, App Store, Samsung Galaxy Apps i Windows Store.
Nowy numer miesięcznika "Kuchnia" jest promowany: w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), w Internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl), kinach sieci Helios oraz stacjach radiowych (Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM), a także na ekranach PlatformChannel i w punktach sprzedaży. Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.