Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 kwietnia 2010 / 16:51

Serwisy tuba.FM i tuba.PL

Serwisy tuba.FM i tuba.PL
Komunikat prasowy

Nowa wersja serwisu tuba.FM z możliwością tworzenia i dzielenia się własnymi kanałami radiowymi oraz serwis tuba.PL z najnowszymi wiadomościami muzycznymi i kulturalnymi - to propozycje Agory dla internautów zainteresowanych słuchaniem w sieci muzyki i najnowszymi informacjami muzycznymi.

Tuba.FM w nowej odsłonie jako pierwszy serwis w Polsce udostępnia internautom możliwość tworzenia w sieci własnych stacji radiowych z opcją edycji playlist i dzielenia się nimi ze znajomymi. Serwis uzyskał też nowy, przejrzysty layout i układ strony, a jego funkcjonalność pozwala na słuchanie stacji radiowych stworzonych przez siebie i innych użytkowników platformy. Aby przygotować swój kanał, internauta wskazuje w odpowiednim oknie ulubionego wykonawcę, a "Moja Tuba" układa playlistę z utworami tego artysty i muzyką w podobnym klimacie.

Zalogowani użytkownicy mogą zapisywać swoje stacje radiowe, modyfikować je i udostępniać znajomym - mailowo lub poprzez link publikowany na Facebooku, Blipie lub Śledziku. Zarejestrowani internauci widzą inne profile założone na tuba.FM oraz kanały tworzone przez innych użytkowników - mogą je komentować i zostać ich fanami.

- Dzięki nowym funkcjonalnościom tuba.FM zyskała bardziej społecznościowy wymiar. Teraz użytkownicy platformy mogą pokazać znajomym, jaki rodzaj muzyki pasuje do nich najbardziej. Tuba.FM pozwala więc na tworzenie własnej muzycznej wizytówki - mówi Aleksander Pawlikowski, menadżer ds. rozwoju multimediów w Grupie Radiowej Agory.

W nowym serwisie tuba.FM można znaleźć też ponad 100 gotowych kanałów radiowych - stacje radiowe tuba.FM (30 kanałów, w tym stacje znane z eteru, tematyczne i autorskie), kanały prezentujące różne gatunki muzyczne oraz kanały "the best of" z piosenkami jednego wykonawcy. Każda ze stacji jest jednocześnie punktem wyjścia do tworzenia kolejnych kanałów radiowych - definicjami stacji są bowiem wykonawcy.

Nowy serwis tuba.PL, przygotowany w podobnej stylistyce jak tuba.FM, zawiera informacje dotyczące różnych gatunków muzycznych, najnowsze wiadomości ze świata muzyki i kultury, bogate galerie zdjęć, kalendarium wydarzeń oraz teledyski. W serwisie wyodrębniono kilka sekcji, w których użytkownicy znajdą m.in. najnowsze informacje dotyczące wydarzeń i artystów z różnych scen muzycznych.

- Oba serwisy zostały przygotowane z myślą o internautach, którzy chcą szybko i w jednym miejscu otrzymywać interesujące ich treści - przygotowane przez siebie kanały radiowe oraz najnowsze informacje ze świata muzyki. Wierzymy, że tuba.FM i tuba.PL zainteresują internautów o różnych gustach muzycznych oraz tych odbiorców, którzy szukają w sieci najnowszych wiadomości muzycznych i kulturalnych - dodaje Jakub Drozd, kierownik ds. produktów internetowych segmentu Internet Agory.

Nad stworzeniem serwisu tuba.PL i odświeżeniem platformy tuba.FM pracowały zespoły segmentu Internet Agory i Grupy Radiowej Agory, które wspólnie przygotowały funkcjonalności, zawartość i projekt graficzny serwisów.

Na obu stronach można zamieszczać wszystkie formaty reklam z aktualnej oferty segmentu Internet Agory. Za sprzedaż reklam odpowiada dział sprzedaży segmentu Internet oraz GRA.

Serwisy tuba.FM i tuba.PL będą promowane w serwisach Grupy Gazeta.pl (np. okno na głównej stronie Gazeta.pl), na antenach stacji radiowych Agory i ich stronach internetowych jako playery.

Aplikacja "Moja Tuba" została wyróżniona w tegorocznym konkursie Media Trendy - jury uznało ją za "Innowacyjną zmianę w mediach". Więcej >>

Zobacz nagranie wideo prezentujące serwis tuba.FM i jego funkcjonalności.

Powrót