ODPOWIEDZIALNY BIZNES, AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)
MEDIA NA RZECZ ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. GRUPA AGORA OGŁOSIŁA STRATEGIĘ ESG NA LATA 2023-2027
więcejGodziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,74%
mWIG40 -1,14%
WIG-MEDIA -2,07%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
26 maja 2020 / 15:06
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
World Out Of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei User Genereted Content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek powstała w cyfrowym OOH.
Gwiazdami tej kampanii są zwykli ludzie. Każdy z nas ma w swoich zasobach zdjęcia obrazujące miejsca, które kochamy. Często opatrzone sercem utworzonym z naszych dłoni. Można również przygotować takie zdjęcia w zaciszu domowym. Ideą jest by trafiły one do jak największej społeczności na świecie, niosąc pozytywny przekaz w tych trudnych dla wszystkich czasach. Zdjęcia wraz z przesłaniem miłości będą emitowane na nośnikach DOOH na całym świecie.
ZASADY: Użytkownicy wybierają jedno posiadane zdjęcie lub tworzą nowe z motywem serca, a następnie umieszczają je na stronie https://sendinglove.to Wskazują kraj, do którego chcą przesłać życzenia, a po akceptacji warunków utworzony zostaje cyfrowy plakat, który trafia do operatora OOH. Ten z kolej udostępnia go publicznie na swoich digitalowych nośnikach. Następnie użytkownik otrzymuje zdjęcie z emisji, które może przekazać online wszystkim znajomym. Organizatorzy liczą, że akcja będzie miała swoje „drugie życie” w social mediach.
W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo. Akcja właśnie wystartowała.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.