Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

15 czerwca 2009 / 15:16

"Samochodowy atlas Polski" z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

Od wtorku, 16 czerwca br. czytelnicy "Gazety Wyborczej" będą mogli zbierać kolejne części "Samochodowego atlasu Polski".

Atlas w skali 1:230 000, opracowany z wykorzystaniem najnowszych danych, stanowi rzetelną i kompletną informację o Polsce. Mapa przedstawia bardzo dokładną sieć drogową, na którą składają się drogi szybkiego ruchu, główne, drugorzędne oraz lokalne. Zaznaczono na niej elementy organizacji ruchu, takie jak: tunele, przełęcze, strome spadki dróg czy "czarne punkty", a także granice państw, województw, powiatów, miast oraz parków narodowych i krajobrazowych. Specjalnie wyróżnione zostały odległości drogowe w kilometrach, numery dróg krajowych, wojewódzkich i międzynarodowych, morskie promy samochodowe i fotoradary.

Mapy pokazują też obiekty turystyczne i wybraną bazę noclegową oraz punkty ochrony zdrowia. Atlas umożliwia współpracę z systemem GPS.

"Samochodowy atlas Polski" jest prezentem dla czytelników "Gazety Wyborczej". Kolejne części będą ukazywać się co wtorek - pierwszy zeszyt wraz z praktyczną teczką dostępny będzie już 16 czerwca.

"Gazeta Wyborcza" wraz z dodatkiem promowana będzie w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro", na portalach internetowych oraz poprzez autopromocję na swoich łamach. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót