21 listopada 2022 / 20:50
W drugiej odsłonie plebiscytu „The Best of New Beauty” organizowanego przez Kobieta.Gazeta.pl czytelniczki serwisu wybrały swoich urodowych ulubieńców w 12 kategoriach. Najlepszą polską marką zarówno w głosowaniu internautów, jak i decyzją redakcji zostało Resibo. Uroczystość ogłoszenia zwycięzców poprowadziły dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka i ambasadorka plebiscytu Sandra Kubicka.
W tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” internauci i internautki oddali ponad 6 tys. głosów. Wskazali tym samym laureatów w 12 kategoriach:
Decyzją jury nagroda „Wybór redakcji” została przyznana marce Resibo.
– Wśród zgłoszeń do tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” znalazło się naprawdę wiele fantastycznych produktów i marek, dlatego wybór był wyjątkowo trudny. Zarówno redaktorki, jak i czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl doceniają zaangażowanie poszczególnych brandów w działania na rzecz środowiska naturalnego, dlatego wyróżniliśmy markę Resibo, która nie tylko dba o naszą cerę, skórę i włosy, ale także troszczy się o naszą planetę – mówi Agnieszka Matracka, dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl, która współprowadziła galę plebiscytu „The Best of New Beauty”.
Ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się online – można je było oglądać na żywo na stronie głównej Gazeta.pl i na profilu Kobieta.Gazeta.pl na Facebooku w poniedziałek, 21 listopada br.
Wszystkie informacje na temat plebiscytu „The Best of New Beauty” są dostępne na stronie Kobieta.Gazeta.pl/thebestofnewbeauty.
Powrót