20 listopada 2025 / 14:30
Redakcja Sport.pl zaprasza na nowy Magazyn.sport.pl. Projekt, który w ubiegłym roku wyrósł na jedną z najbardziej cenionych form pogłębionego dziennikarstwa sportowego, wraca z numerem przygotowanym specjalnie na początek sezonu Pucharu Świata. Już 19 listopada czytelnicy dostali zestaw premierowych felietonów, rozmów i analiz autorstwa najlepszych ekspertów od skoków w Polsce.
Nowy numer pojawił się tuż przed pierwszym konkursem sezonu na stronie magazyn.sport.pl. W środku m.in. wyjątkowa rozmowa z trenerem Maciejem Maciusiakiem, który odsłania kulisy swojej pracy, oraz opowieść Adama Małysza o Kamilu Stochu i jego drodze przez karierę. Redakcja wraca także do wątku norweskiej afery sprzętowej ujawnionej w lutym przez Sport.pl, przygląda się sytuacji w tamtejszej kadrze, a także pokazuje młode polskie talenty i najciekawsze technologie wpływające na dzisiejsze skoki. Autorami tekstów są Jakub Balcerski i Łukasz Jachimiak, wspierani autorskim spojrzeniem Michała Kiedrowskiego. Impulsem do stworzenia numeru była wiedza i pomysły Jakuba Balcerskiego, od lat związanego z tematyką skoków.
– Cieszę się niezmiernie, że możemy się pochwalić kolejną edycją Magazynu Sport.pl. O skokach narciarskich opowiadamy w naszej redakcji z wiedzą i pasją, wykorzystując doświadczenie i talenty Jakuba Balcerskiego i Łukasza Jachimiaka. Ich pogłębione teksty, analizy i rozmowy będą idealnym wstępem do sezonu dla wszystkich kibiców skoków – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl.
Nowa odsłona Magazynu Sport.pl to kolejna oferta z pogłębionymi, autorskimi treściami stworzona z myślą o fanach sportu. Magazyn Sport.pl zadebiutował w ubiegłym roku przy okazji Euro 2024, a jego kolejne edycje zostały przygotowane m.in. na Igrzyska Olimpijskie, kobiece Euro 2025 i EuroBasket 2025. W sumie teksty stworzone w ramach Magazynu zanotowały 6,5 mln odsłon.
Sport.pl to nowoczesny serwis sportowy prezentujący liczne opinie, analizy, komentarze, a nawet materiały śledcze. Redakcja stawia na wieloplatformowy multimedialny przekaz z największych wydarzeń sportowych i wychodzi z treściami do Gen Z, prezentując swój content nie tylko w serwisie, ale także w mediach społecznościowych, w tym na TikToku (118 tys. obserwujących), Instagramie (39,7 tys. obserwujących), Facebooku (1 mln obserwujących) i YouTube (146 tys. subskrybentów). Dziennikarze tworzą też własne podcasty.
Powrót