Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 października 2022 / 10:09

Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”

Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”

2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od dziś – piątku, 28 października br. stacja prezentuje zupełnie odmienione logo oraz kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla dzisiejszy charakter Radia Złote Przeboje, które jest nowoczesną rozgłośnią grającą energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.

Radio Złote Przeboje ma już 25 lat i po raz pierwszy całkowicie zmienia swoją identyfikację wizualną. Nowe logo stacji w fioletowo-czerwonych barwach w abstrakcyjny sposób nawiązuje do procesu docierania muzyki do odbiorcy. Oddaje aktualny charakter Radia Złote Przeboje – stacji, która prezentuje swoim słuchaczom i słuchaczkom największe, znane przeboje oraz sprawdzone wiadomości, w tym najbliższe im lokalne newsy. Zarówno grana przez nią muzyka, jak i nadawane w niej audycje dostarczają radości i dają energię do działania przez cały dzień.

Czujemy duży sentyment do naszego dotychczasowego znaku, w końcu był z nami ćwierć wieku. Jednak nie oddaje on już charakteru dzisiejszego Radia Złote Przeboje, czyli nowoczesnej stacji, osadzonej we współczesnym świecie, która gra sprawdzone hity – mówi Piotr Jaroszewski, dyrektor stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Stawiamy na rozwój nie tylko w radiowym eterze, ale także w świecie cyfrowym, rozbudowując ofertę podcastową i serwis Zloteprzeboje.pl oraz rozwijając zaangażowaną społeczność wokół naszych kanałów w mediach społecznościowych.

Nowa identyfikacja jest już widoczna na stronie internetowej Radia Złote Przeboje, a także na profilach stacji w mediach społecznościowych – na Facebooku, InstagramieTikToku oraz na platformie YouTube.

Od poniedziałku, 7 listopada br. odmieniona identyfikacja wizualna stacji będzie prezentowana w ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej prowadzonej w internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Hasłem kampanii Radia Złote Przeboje będzie „Dobre na wszystko”. – Chcemy przypominać naszym słuchaczom i słuchaczkom, że Radio Złote Przeboje zawsze jest obok nich z pokładami dobrej energii, którą chętnie będziemy się dzielić – podkreśla Piotr Jaroszewski. Dopełnieniem głównego claimu będą rozwinięcia takie, jak „Dobre na poprawę humoru”, „Dobre na drogę”, „Dobre na nudę” czy „Dobre na cały dzień”

Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 30- i 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli w naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców – po posłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią – wyjaśnia Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Radiowej Agory. – Dlatego chcemy, aby nowa komunikacja wizualna skłoniła do włączenia Radia Złote Przeboje w szczególności tych słuchaczy, którzy do tej pory mieli nieco nieaktualną wizję naszej stacji.

Za stworzenie nowego logo oraz przygotowanie kampanii wizerunkowej Radia Złote Przeboje odpowiadało gdańskie studio TOFU.

Radio Złote Przeboje to sieć 24 lokalnych stacji należących do Grupy Radiowej Agory, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej. Na antenie Radia Złote Przeboje można usłyszeć sprawdzone przeboje oraz wiadomości.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.