Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO 2,54%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
2 kwietnia 2024 / 17:59
3 kwietnia startuje kampania „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”. Towarzyszy jej zabawa antenowa, w której słuchacze mogą wygrać premie do swojej pensji, a dodatkowo ekspresy do parzenia pobudzającej kawy.
W najnowszej kampanii promującej Radio ZET sięgamy po sprawdzone rozwiązania i nawiązujemy do ostatnich reklam stacji. Mieliśmy już kampanię "Radio ZET nr 1 w Twoim samochodzie", uznanej za jedną z najefektywniejszych polskich reklam w konkursie Kantar Creative Effectiveness Awards 2023, teraz chcemy być również nr 1 w twojej pracy. Nasz przekaz pozostaje niezmienny – Radio ZET towarzyszy nam zawsze i wszędzie, a siłę muzyki ma wpisaną w swoje DNA
– mówi Katarzyna Piecuch dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.
W przygotowanym spocie ponownie wykorzystano piosenkę Sylwii Grzeszczak „Bang, bang” znaną z ostatniej kampanii "Lubię tak jak Ty słuchać Radia ZET". Tym razem wykonują ją słuchacze w różnych miejscach pracy – warsztacie samochodowym, biurze i salonie fryzjerskim.
Kampanii towarzyszy codzienny konkurs antenowy, w którym uczestnicy mają uzasadnić dlaczego Radio ZET jest numerem 1 w ich pracy. Do autorów najciekawszych z nich wybierze się ekipa stacji. Jeśli wywołany z anteny pracownik wyjdzie do niej we wskazanym czasie, otrzyma premię wynoszącą 3 000 zł wraz z profesjonalnym ekspresem do kawy.
Niezależnie słuchacze będą mieli szanse na wygranie 500 zł premii. Wystarczy, że jako pierwsi odgadną, jaki zawód jest zawodem dnia i dodzwonią się pod wskazany numer. Zabawa potrwa do 26 kwietnia. Więcej tutaj.
Wiosenna kampania Radia ZET obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizje, w tym Polsat, TVN i TVP, a także internet, media własne oraz społecznościowe. Za planowanie i zakup mediów był odpowiedzialny Zenith we współpracy z Działem Marketingu Radia ZET, który przygotował koncepcję kreatywną spotu.
Powrót