Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

14 października 2021 / 14:02

Radio TOK FM ponownie wyróżnione w raporcie "Nadawcy" "M&MP"

Radio TOK FM ponownie wyróżnione w raporcie

"Radio najlepiej poinformowane" - tak określiła TOK FM redakcja branżowego magazynu "Media&Marketing Polska", przyznając stacji wyróżnienie w corocznym raporcie "Nadawcy". Radio TOK FM zostało docenione nie tylko za wysoką jakość i dużą różnorodność prezentowanych treści, ale także za konsekwentny rozwój aplikacji mobilnej, dającej dostęp do archiwum podcastów oraz audycji wyłącznie online, oraz uruchomienie radia TOK + Muzyka.

W październikowym wydaniu magazynu "Media&Marketing Polska" dostępny jest raport "Nadawcy 2021”. Redakcja magazynu opisuje w nim największych graczy rynku telewizyjnego i radiowego, docenia też najprężniej rozwijających się nadawców.

W tegorocznej edycji raportu "Nadawcy" Radio TOK FM po raz kolejny otrzymało wyróżnienie. Twórcy zestawienia określili stację mianem "radia najlepiej poinformowanego" - "TOK FM promuje się konsekwentnie jako pierwsze radio informacyjne i pod tym względem rzeczywiście nie ma w kraju konkurencji".

W opisie stacji można przeczytać m.in., że radiostacja, kierowana już od prawie dekady przez Kamilę Ceran "dobrze wykorzystuje potencjał dziennikarski udziałowców - Agory i Polityki, co zapewnia wysoką jakość i sporą różnorodność prezentowanych treści".

"Wielkim atutem TOK FM jest też stale rozwijana aplikacja mobilna, dająca dostęp do pełnego podcastowego archiwum znanych z anteny programów, a także niektórych audycji wyłącznie online, takich jak głośna „Rzeczpospolita Kościelna" Magadaleny Rigamonti". Redakcja "M&MP" doceniła też tegoroczną nowość dla subskrybentów dostępu Premium TOK FM - radio TOK + Muzyka, nadające wyłącznie audycje, informacje i wyjątkową muzykę.

W informacji o wyróżnieniu dla stacji podkreślono również rekordowe wyniki słuchalności TOK FM, szczególnie w Warszawie i Trójmieście.

Pełny raport "Nadawcy 2021" dostępny jest wraz z magazynem "Media&Marketing Polska" (wydanie z 01.10.2021 r., nr 10(500)) i stanowi część serii opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego przygotowaną przez zespół dziennikarzy pisma.

Powrót