Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

26 czerwca 2019 / 10:26

„Prowadzę, nie klikam!” – akcja społeczna magazynu „Logo”

„Prowadzę, nie klikam!” – akcja społeczna magazynu „Logo”

Redakcja „Logo” rozpoczyna akcję „Prowadzę, nie klikam!”, która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo w czasie jazdy samochodem i przeciwdziałać używaniu telefonów komórkowych podczas prowadzenia auta. Na łamach lipcowego numeru miesięcznika, który ukaże się na rynku w piątek, 28 czerwca br., pojawią się specjalne treści redakcyjne na ten temat, a do części nakładu zostanie dołączona zawieszka zapachowa do samochodu przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w trakcie jazdy.

„Prowadzę, nie klikam!” to akcja stworzona przez redakcję „Logo”, która – nie tylko w czasie wakacyjnych wyjazdów urlopowych – pragnie przypominać o prawidłowym zachowaniu się na drogach. W jej ramach w lipcowym numerze pisma czytelnicy znajdą artykuły przedstawiające problem coraz częstszego korzystania z telefonu komórkowego w czasie prowadzenia samochodu, uzupełnione najnowszymi statystykami z polskich dróg oraz opisujące przypadki niebezpiecznych wypadków drogowych spowodowanych takim zachowaniem. Autorzy magazynu wraz z ekspertami przeprowadzili również test na torze szkoleniowym, sprawdzając swoją koncentrację na jeździe przy jednoczesnym korzystaniu ze smartfonu.

Ponadto do części nakładu lipcowego wydania „Logo” dołączona zostanie w prezencie dla czytelników zawieszka zapachowa przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Znajdziemy na niej hasło „LOGOut, prowadzę – nie klikam!”.

Patronami akcji „Logo” są: Wirtualna Polska, Moto.pl, Rock Radio oraz TVN Turbo.

Lipcowy numer magazynu dostępny będzie w sprzedaży od piątku, 28 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Wydanie wspiera promocja w prasie („Avanti”, „Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Agory), telewizji (Motowizja TV), internecie (Gazeta.pl, wp.pl, YouTube, media społecznościowe), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach AMS i CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.

„Logo” to lifestyle’owy magazyn dla mężczyzn, wyróżniający się wysoką jakością oraz interesującymi i zróżnicowanymi treściami redakcyjnymi. W miesięczniku znajdują się rubryki poświęcone m.in. modzie i stylowi, pasjom, nowym technologiom, sportowi i motoryzacji. Kariera, spełnienie w życiu prywatnym oraz jakościowy styl życia to najważniejsze obszary zainteresowań czytelnika „Logo”. 

Logo24.pl

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.