Godziny pracy 9:00 - 17:00
Przejdź do kontaktu
Spółka
Kurs akcji [PLN]
Zmiana[PLN]
AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%
Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44
26 czerwca 2019 / 10:26
Redakcja „Logo” rozpoczyna akcję „Prowadzę, nie klikam!”, która ma zwrócić uwagę na bezpieczeństwo w czasie jazdy samochodem i przeciwdziałać używaniu telefonów komórkowych podczas prowadzenia auta. Na łamach lipcowego numeru miesięcznika, który ukaże się na rynku w piątek, 28 czerwca br., pojawią się specjalne treści redakcyjne na ten temat, a do części nakładu zostanie dołączona zawieszka zapachowa do samochodu przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w trakcie jazdy.
„Prowadzę, nie klikam!” to akcja stworzona przez redakcję „Logo”, która – nie tylko w czasie wakacyjnych wyjazdów urlopowych – pragnie przypominać o prawidłowym zachowaniu się na drogach. W jej ramach w lipcowym numerze pisma czytelnicy znajdą artykuły przedstawiające problem coraz częstszego korzystania z telefonu komórkowego w czasie prowadzenia samochodu, uzupełnione najnowszymi statystykami z polskich dróg oraz opisujące przypadki niebezpiecznych wypadków drogowych spowodowanych takim zachowaniem. Autorzy magazynu wraz z ekspertami przeprowadzili również test na torze szkoleniowym, sprawdzając swoją koncentrację na jeździe przy jednoczesnym korzystaniu ze smartfonu.
Ponadto do części nakładu lipcowego wydania „Logo” dołączona zostanie w prezencie dla czytelników zawieszka zapachowa przypominająca o dbaniu o bezpieczeństwo w czasie jazdy. Znajdziemy na niej hasło „LOGOut, prowadzę – nie klikam!”.
Patronami akcji „Logo” są: Wirtualna Polska, Moto.pl, Rock Radio oraz TVN Turbo.
Lipcowy numer magazynu dostępny będzie w sprzedaży od piątku, 28 czerwca br. w cenie 9,99 zł. Wydanie wspiera promocja w prasie („Avanti”, „Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), radiu (radiostacje Agory), telewizji (Motowizja TV), internecie (Gazeta.pl, wp.pl, YouTube, media społecznościowe), a także w kinach sieci Helios i na nośnikach AMS i CityInfoTV. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.
„Logo” to lifestyle’owy magazyn dla mężczyzn, wyróżniający się wysoką jakością oraz interesującymi i zróżnicowanymi treściami redakcyjnymi. W miesięczniku znajdują się rubryki poświęcone m.in. modzie i stylowi, pasjom, nowym technologiom, sportowi i motoryzacji. Kariera, spełnienie w życiu prywatnym oraz jakościowy styl życia to najważniejsze obszary zainteresowań czytelnika „Logo”.
Powrót
Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.