Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

0,00 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0,37%
WIG-MEDIA 0,59%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 listopada 2021 / 12:46

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z pięcioma nominacjami do nagród branżowych

Projekty „Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” z pięcioma nominacjami do nagród branżowych

„Historia bez Polki” i „Bez LGBT+ nie ma Polski” to wyjątkowe projekty społeczne wspierające walkę o prawa kobiet oraz społeczności LGBT+, które w 2021 roku powstały dzięki mediom z Grupy Agora. Obie akcje zostały docenione przez jury prestiżowych konkursów branżowych – Innovation 2021, Kreatura 2021 oraz Mixx Awards 2021, zdobywając w sumie pięć nominacji.

„Historia bez Polki” to przygotowana przez zespół portalu Gazeta.pl publikacja będąca kompilacją treści o kobietach pochodzących z podręczników historii dla szkół podstawowych. Wydawnictwo powstało w wyniku przewertowania prawie dwóch tysięcy stron szkolnych podręczników. Materiał miał na celu pokazanie stanu faktycznego oraz zachęcenie decydentów do uwzględnienia w pracach nad kolejną podstawą programową społecznej sytuacji kobiet. Akcja miała ponad milionowy zasięg w mediach społecznościowych.

„Historia bez Polki” otrzymała nominację do nagrody Mixx Awards 2021 w kategorii Limited Budget.

„Bez LGBT+ nie ma Polski” to kampania zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe – pomysłodawcę akcji. Idea kreatywna kampanii i główny przekaz opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

- Ogromnie cieszymy się z wyróżnień, ale równie mocno cieszy nas to, że mogliśmy zrealizować kampanię z mediami Agory - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji Mullenlowe. - Udało nam się zbudować podczas tej akcji rodzaj wspólnoty w walce o ważną społecznie sprawę wykluczenia osób LGBT+. Mamy poczucie, że tylko taki wspólny głos ma szansę zabrzmieć donośniej, niż oficjalna propaganda i pokrzykiwania „prawdziwych Polaków”. To chyba także doceniły grona jurorskie branżowych nagród.

Projekt otrzymał nominację do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR, dwie nominacje do nagrody Innovation 2021 – w kategoriach Innowacje w mediach oraz Innowacje w komunikacji, a także nominację do Kreatur 2021 w kategorii Kampania społeczna / CSR.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.