Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

29 listopada 2021 / 10:00

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” doceniony w konkursach Kreatura oraz Innovation

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” doceniony w konkursach Kreatura oraz Innovation

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” na rzecz równości zrealizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw została doceniona przez jury prestiżowych konkursów branżowych Innovation i Kreatura. Akcję nagrodzono w kategoriach Innowacje w mediach i Innowacje w komunikacji oraz Kampania społeczna/CSR.

Idea kreatywna i główny przekaz kampanii „Bez LGBT+ nie ma Polski” opierały się na „wykluczeniu” liter: L, G, B i T z tekstów na portalach i serwisach internetowych, na pierwszych stronach gazet, w mediach społecznościowych oraz różnych treściach ważnych dla Polski i dla Polaków.

Cieszę się, że mogliśmy wesprzeć działania, które zostały zauważone i docenione przez branżę, choć angażujemy się w takie projekty przede wszystkim dla naszych czytelniczek i czytelników oraz oczywiście dla siebie, bo nie potrafimy udawać, że z naszym światem jest wszystko w porządku – mówi Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny Gazeta.pl, jednego z mediów biorących udział w projekcie. – Akcje, w które się angażujemy i które kreujemy wpisują się w opublikowaną przez nas Deklarację Redakcyjną, podkreślającą, że Gazeta.pl nie przestanie walczyć w imieniu osób, których prawa są łamane, w tym kobiet oraz społeczności LGBT+ i to właśnie robimy.

Kampania „Bez LGBT+ nie ma Polski” została nagrodzona w prestiżowych konkursach branżowych. Projekt otrzymał nagrodę w konkursie Kreatura 2021 w kategorii Kampania społeczna/CSR - kampanie społeczne organizacji pozarządowych i instytucji państwowych. Akcja została doceniona również przez jury konkursu Innovation 2021, w którym zdobyła dwie brązowe statuetki - w kategoriach Innowacje w mediach i Innowacje w komunikacji.

Projekt „Bez LGBT+ nie ma Polski” jest także nominowany do Mixx Awards 2021 w kategorii Public service, non-profit campaign & CSR. Zwycięzców konkursu poznamy już w najbliższy czwartek, 2 grudnia br.

Powrót