Komunikat prasowy
Już jutro - we wtorek , 24 marca br. z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płytę CD z programem do projektowania ogrodów w technologii MyGreenSpace.
Program umożliwia zaprojektowanie ogrodu i działki oraz wygenerowanie widoku w trójwymiarze. Podpowiada też, jakie rośliny wybrać i symuluje, jak przestrzeń ogrodu będzie zmieniać się z upływem lat. Dodatkowo na płycie dostępny jest poradnik przygotowany przez ekspertów miesięcznika "Magnolia", w którym czytelnicy znajdą dużo fachowych porad - m.in. wskazówki dotyczące urządzania ogrodu, doboru i pielęgnacji roślin oraz przewodnik po ogrodowych stylach.
Cena "Gazety Wyborczej" i płyty CD to 7,99 zł.
Wydanie "Gazety Wyborczej" z płytą jest promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.