9 czerwca 2025 / 12:39
PRO8L3M, Edyta Bartosiewicz, Kortez, Fisz Emade Tworzywo, Nosowska&Król. Do tego spektakl teatru Krystyny Jandy i występ Klubu Komediowego, seanse filmowe, spotkania autorskie i świetna strefa dla dzieci - festiwal Co Jest Grane po raz kolejny łączy muzykę i sztukę w piknikowej atmosferze.
Są festiwale, są miejskie pikniki, są multidyscyplinarne wydarzenia kulinarne i jest Co Jest Grane Festival, który łączy je wszystkie w jeden czerwcowy, muzyczny, rodzinny weekend w relaksującym otoczeniu Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w samym centrum Warszawy.
Dwie sceny z muzyką, 14 koncertów, dwa spektakle teatralne i spotkania z artystami oraz autorami książek w festiwalowej strefie spotkań, na pewno zadowoli zarówno fanów muzyki, sztuki i teatru, jak i wszystkich szukających wytchnienia i rozrywki. Organizatorzy ogłosili line-up i godzinowy rozkład jazdy imprezy.
W sobotę wystąpią: LOR, Nosowska/Król, Krystyna Janda i Teatr Polonia “Zapiski z wygnania”, Blauka, Dawid Tyszkowski, Arek Kłusowski oraz Edyta Bartosiewicz.
W niedzielę wystąpią: Zalia, Michał Fox Król, Rogucki & Normalni Ludzie, PRO8L3M, Karolina Czarnecka, Kuba Karaś, Fisz Emade Tworzywo oraz Klub Komediowy i Tania Rewia “Moja żona odeszła z naszą terapeutką i inne sytuacje”.
Nie zabraknie również Strefy Dzieci. W tym roku zaplanowano warsztaty pianistyczne i rytmiczne, naukę gry na akordeonie i na padach, zajęcia plastyczne, taneczne i aktorskie, wspólne czytanie z aktorką Edytą Jungowską i rodzinne oglądanie filmów od Młodych Horyzontów, a nawet spektakl od Teatru Niewielkiego! To tylko niektóre atrakcje napakowanego programu strefy dla dzieci. Do tego obowiązkowe dmuchańce, koło fortuny dla najmłodszych, karuzele i sadzenie roślin i opowieści o pszczołach z Greenpeace Polska.
Bilety na Co Jest Grane Festival 2025 dostępne są na platformach Kicket.com i Ebilet.pl. Bilety dla dzieci w wieku 6-12 w promocyjnych cenach.
Więcej o festiwalu: cojestgranefestival.pl
Organizator: Wyborcza Sp. z o.o.
Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy właściciel marki LOTTO
Sponsor Strategiczny: Perła Browary Lubelskie
Partnerzy: Miasto St. Warszawa, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Partnerzy Technologiczni: NASK, Ministerstwo Cyfryzacji
Sponsorzy: Kinder Bueno, Sieć Stacji Paliw MOYA, Kubuś, Oral-B
Patroni medialni: Radio Zet, Chill Zet, Gazeta.pl, AMS, Helios, Helios Media, SundanceTV
Powrót