Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

3 czerwca 2015 / 16:38

Premiera albumu "HEY w Filharmonii. Szczecin Unplugged"

Premiera albumu
Komunikat prasowy

W piątek, 5 czerwca br. swoją premierę będzie mieć wyjątkowy album - "HEY w Filharmonii. Szczecin Unplugged", czyli zapis wyjątkowego koncertu zespołu Hey w Filharmonii w Szczecinie. Album wydał Kayax, a jego dystrybutorem jest Agora.

Dążenie zespołu do zarejestrowania koncertu Unplugged zbiegło się z inicjatywą Filharmonii do współtworzenia wydarzenia specjalnego tylko dla tego miejsca. Tak powstał album "HEY w Filharmonii. Szczecin Unplugged" - zapis koncertu bez prądu, na którego repertuar składają się doskonale znane utwory w zupełnie nowych opracowaniach i nowym kontekście. Na potrzeby tego koncertu skład zespołu został poszerzony o doborowe grono muzyków Orkiestry Symfonicznej Filharmonii w Szczecinie.

Utwory zawarte na płycie "HEY w Filharmonii. Szczecin Unplugged" zostały wykonane w imponującej warunkami akustycznymi szczecińskiej Filharmonii, która w maju br. otrzymała prestiżową nagrodę architektoniczną im. Miesa van der Rohe. Zapis koncertu jest niezwykły nie tylko ze względu na miejsce, ale także na kontekst - 25 lat temu zespół HEY zaczynał swoją przygodę z muzyką właśnie w Szczecinie.

- Trzymają Państwo w rękach nasze małe marzenie, które pokazuje, że kochamy Szczecin, naszą Filharmonię, zespół Hey oraz odważne pomysły, które nie zawsze wpisują się w tradycyjną definicję filharmonii. Mam nadzieję, że piękne dźwięki i emocje zawarte na tej płycie na długo będą dla Państwa i dla nas inspiracją do kreowania pomysłów i odwiedzania miejsc, w których spełniają się marzenia - mówi o projekcie Dorota Serwa, Dyrektor Filharmonii w Szczecinie.

Płytę "HEY w Filharmonii. Szczecin Unplugged" można będzie kupić od 5 czerwca br. w salonach Empik, Saturn i Media Markt, księgarniach oraz na www.kulturalnysklep.pl .

Wydawca: Kayax, dystrybutor: Agora.

Partnerzy: Filharmonia w Szczecinie, Miasto Szczecin i EcoGenerator, sponsor cyklu ENERGICO

Premierę albumu wspiera kampania promocyjna prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Powrót