Komunikat prasowy
W piątek, 30 sierpnia rozpocznie się nowa kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje. Reklamy stacji z hasłem "Prawdziwe złote przeboje tylko w Radiu Złote Przeboje" będzie można zobaczyć w telewizji, kinach, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
- Radio Złote Przeboje to wyjątkowa stacja w polskim eterze, w której można usłyszeć wyłącznie polskie i zagraniczne prawdziwe złote przeboje - mówi Adam Fijałkowski, dyrektor ds. programu i promocji oraz wiceprezes Grupy Radiowej Agory. -
W nowej kampanii wizerunkowej radia przypomina o tym Robert Janowski, prezentując prawdziwe złote przeboje w wykonaniu Maanamu, Maryli Rodowicz i Anny Jantar. To utwory znane i lubiane przez wszystkich, do których chcą wracać nie tylko nasi słuchacze!
Spot reklamowy, wyświetlany w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, At Media i telewizje tematyczne) oraz w sieciach kinowych Helios i Cinema City, ma 3 wersje. W każdej z nich pojawia się Robert Janowski, który słucha jednej z wyjątkowych piosenek - "Tyle słońca w całym mieście" Anny Jantar, "Kocham Cię kochanie moje" Maanamu lub "Małgośki" Maryli Rodowicz.
Kreacje nawiązujące do spotów będzie można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce oraz w internecie na stronach z grupy Gazeta.pl i Onet.pl .
Działania promocyjne prowadzone w różnych mediach potrwają miesiąc.
Koncepcja kampanii wizerunkowej powstała w Grupie Radiowej Agory, a za jej realizację odpowiadają Walk Creative i Lunapark.
2 września, pod hasłem "Prawdziwe złote przeboje w Radiu Złote Przeboje" rozpocznie się także nowy konkurs dla słuchaczy stacji. Nagrodami dla zwycięzców zabawy antenowej są sztabki złota. Konkursowe wejścia można będzie usłyszeć codziennie w 3 pasmach programowych - w godz. 6.00 - 9.30, 9.30 - 13.30 oraz 13.30 - 18.00.
Szczegóły dotyczące udziału w zabawie i regulamin konkursu będą dostępne na stronie internetowej radia
www.zloteprzeboje.pl