Komunikat prasowy
Swoją działalność rozpoczęła Pracownia EB, nowa marka konsultingowa Agory, zajmująca się employer brandingiem. Tworzy ją doświadczony zespół ekspertów, których zadaniem jest doradzanie firmom w zakresie budowania marki pracodawcy oraz rekrutacji.
Pracownia EB skupia ekspertów z dziedziny employer brandingu i rekrutacji. W ramach kompleksowych usług doradczych oferuje m.in. optymalizację procesu rekrutacyjnego w firmie, warsztaty edukacyjne z obszaru employer branding, a także doradztwo z zakresu budowania marki pracodawcy i tworzenia Employment Value Proposition (EVP). Ponadto Pracownia EB proponuje swoim klientom badanie marki pracodawcy w internecie, oparte na pogłębionej analizie wypowiedzi internautów na temat pracy w danej firmie.
- Pracownia EB to miejsce, w którym inspirujemy, kreujemy, prowokujemy do refleksji, stymulujemy do działania i uczymy jak budować markę pracodawcy opartą na zaangażowaniu - mówi Szymon Motławski, kierownik zespołu ekspertów Pracowni EB. - Wiemy, że strategiczne podejście do employer brandingu to najpotężniejsza broń w walce o talenty na rynku pracy. Nasz zespół ekspertów nie wykonuje pracy za firmę, ale dostarcza niezbędnych danych, uzbraja w wiedzę i zadaje kluczowe pytania, na które odpowiedzi znajduje wspólnie z klientami - dodaje.
Pracownię EB tworzą eksperci związani dotychczas z konsultingową działalnością GazetaPraca.pl, autorzy projektów, badań i artykułów z obszaru HR. Dodatkowo Pracownia EB będzie partnerem merytorycznym II edycji konkursu EB Kreator, który jest najważniejszym w Polsce wydarzeniem nagradzającym firmy za działania employer brandingowe.
Więcej informacji o Pracowni EB - http://pracowniaeb.pl/