22 września 2017 / 16:04
- „Trendy” to słowo wytarte, błahe. To przecież marketingowy chwyt krzyczący do nas wielką czcionką z okładek magazynów. Ale czy tylko? - pyta Karolina Sulej, redaktorka mody w „Wysokich Obcasach” i „Wysokich Obcasach Extra”. - Trendy to nic innego, jak zespół zjawisk w modzie, które można zauważyć i wyróżnić. To, jakie są trendy, jak się zmieniają, jest sposobem mody na komentowanie tego, co się dzieje wokół. Modą – podobnie jak polityką – nie trzeba się fascynować. Ale podobnie jak w przypadku polityki naiwnością jest powiedzieć: mnie moda nie dotyczy - dodaje.
W wydaniu osoby związane z modą - m.in. modelka i aktywistka Marta Dyks, twórczyni bloga Makelifeeasier.pl Katarzyna Tusk, aktywistka i prezeska fundacji „Kupuj Odpowiedzialnie” Maria Huma oraz projektant marki UEG Michał Łojewski - opowiadają, czym jest dla nich demokracja w modzie.
W numerze znajdą się też strony z propozycjami strojów i makijaży z wybiegów mody, a także wywiady: z analityczką trendów Natalią Hatalską, z Hideko Yamashitą o metodzie porządkowania Dan-sha-ri oraz z Michałem „Shootmanem” Majewskim o tym, czego nauczył go pobyt w więzieniu.
Wydanie „Wysokich Obcasów” z trendami na jesień i zimę 2017/2018 wspiera promocja w radiu (Eska, Radio Zet Chilli, Radio Kolor), w internecie (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, media społecznościowe) oraz w prasie („Gazeta Wyborcza”). Kampanię przygotował Dział promocji „Wysokich Obcasów”.
Powrót