Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

9 marca 2010 / 18:02

"Poradnik Domowy" w nowej odsłonie

Komunikat prasowy

Kwietniowe wydanie "Poradnika Domowego" ukaże się z nową, elegancką okładką - lakierowaną i nowocześnie zaprojektowaną. Wiodącym tematem numeru, który od jutra będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy, są święta wielkanocne.

Od kwietnia okładka "Poradnika Domowego" będzie drukowana na lakierowanym, błyszczącym papierze. Jej odświeżony, bardziej nowoczesny projekt przygotował dyrektor artystyczny "Poradnika Domowego" Andrzej Przygodzki.

W numerze czytelnicy znajdą m.in. wypróbowane przepisy na wielkanocne dania - mięsiwa, baby i mazurki, prezentacje trendów wiosennej mody i informacje o najlepszych kosmetykach aptecznych.

Kwietniowe wydanie"Poradnika Domowego" będzie można kupić z nowym dodatkiem - książeczką z nowej serii poświęconej horoskopom dla poszczególnych znaków Zodiaku (cena z dodatkiem 3,99 zł). Dostępne będą także wydania z innymi dodatkami: formami do ciast, książeczką kulinarną i filmem na DVD. Magazyn w wersji podstawowej kosztuje 2,99 zł.

Nowy numer "Poradnika Domowego" wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), w Radiu Złote Przeboje, czasopismach Agory oraz "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach. Spoty reklamowe przygotowało studio BadiBadi, media zakupił Starlink.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem "Poradnika Domowego" w 2009 to 412 009 egz. (dane wg ZDKP, I-XII 2009).

Powrót