Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

10 września 2008 / 18:06

"Poradnik Domowy" w nowej odsłonie

Komunikat prasowy

Jutro ukaże się październikowy numer "Poradnika Domowego". Wydanie ma odmienioną szatę graficzną i nowe rubryki poświęcone m.in. gwiazdom i kulinariom.

Dzięki zmianom wprowadzonym w makiecie, nowy "Poradnik Domowy" ma nowocześniejszą szatę graficzną oraz bardziej przejrzysty i przyjazny dla czytelnika układ stron. W numerze pojawiły się nowe rubryki - m.in. "Czy wiesz, co jesz" - poświęcona zdrowemu odżywianiu, a także "Jej portret", "Mój styl" i "Moje cztery kąty", w których będzie można przeczytać m. in. o zamiłowaniach i stylu znanych osób.

Główne tematy nowego wydania miesięcznika to: "Wiedzieć, aby żyć" - obszerny materiał o profilaktyce i leczeniu raka piersi, moda na chłodniejsze dni i przegląd kosmetyków ekologicznych.

Październikowe wydanie "Poradnika" można kupić razem z płytą VCD "Wyprawa Baltazara Gąbki" (cena miesięcznika z dodatkiem 4,95 zł), pasek w 6 wzorach do wyboru (9,99 zł), książeczkę z przepisami na ciasta z czekoladą i miodem (4,99 zł) oraz poradnik "Piwo, wino, nalewki" lub "Praktyczne porady domowe" (5,95 zł). W sprzedaży dostępny jest też magazyn bez dodatków w cenie 2,99 zł.

Nowe wydanie "Poradnika Domowego" wspiera kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, TVN Style), "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, czasopismach Agory oraz Radiu Złote Przeboje. Nowy telewizyjny spot reklamowy przygotowało Studio BadiBadi, media zaplanował dom mediowy Starlink.

Powrót