Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE

1 grudnia 2008 / 08:56

Poradnik dla narciarzy w "Bibliotece Gazety Wyborczej"

Poradnik dla narciarzy w
Komunikat prasowy

W najbliższą środę ukaże się książka "Gdzie na narty i snowboard 2009" - poradnik dla miłośników sportów zimowych.

Książka jest pierwszą polską edycją przewodnika, który w Wielkiej Brytanii wydawany jest już od 13 sezonów. Zawiera opisy kurortów, hoteli, restauracji, tras zjazdowych, stoków i wyciągów w pięciu państwach najchętniej odwiedzanych przez polskich narciarzy: Andorze, Austrii, Francji, Szwajcarii i we Włoszech. Są w nim także porady dla narciarzy i snowboardzistów na różnych stopniach zaawansowania.

Wydawnictwo wzbogacone jest o liczne fotografie i mapki oraz opinie miłośników zimowych sportów o opisywanych miejscach. Przewodnik zawiera sprawdzone informacje - jego autorzy, Chris Gill i Dave Watts, co roku weryfikują i aktualizują dane do ostatniej chwili.

Przewodnik ukaże się w ramach "Biblioteki Gazety Wyborczej". Jego wydawcą jest Mediaprofit. Dostępny będzie od 3 grudnia w wybranych punktach sprzedaży prasy w cenie 39 zł.

Patroni medialni wydania: Radio Złote Przeboje, Gazeta.pl Narty.

Książka "Gdzie na narty i snowboard 2008" wsparta jest kampanią w telewizji (TVN 24, TVN Style, TVN Meteo, Podroze.pl, Discovery, National Geographic, Travel Channel), radiu (Radio Złote Przeboje), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Metro") oraz Internecie (Gazeta.pl).

Za kreację kampanii odpowiada TIMECODE, za zakup mediów - Starlink.

Powrót