Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Wyniki finansowe Agora w 3. kw. 2018

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Wyniki finansowe Agora w 3. kw. 2018

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,40 zł

Zmiana[PLN]

0%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

31 sierpnia 2018 / 12:32

Paweł Wilkowicz ze Sport.pl najpopularniejszym dziennikarzem podczas mundialu

Paweł Wilkowicz ze Sport.pl najpopularniejszym dziennikarzem podczas mundialu

W czasie ostatnich mistrzostw świata w piłce nożnej Paweł Wilkowicz ze Sport.pl okazał się najpopularniejszym dziennikarzem sportowym według ludzi mediów, którzy docenili jego „warsztat w starym, dobrym prasowym stylu”. To wnioski z badań, jakie dla Sport.pl przeprowadził w lipcu br. PressInstitute*.

Sport.pl był serwisem sportowym, który badani dziennikarze najchętniej odwiedzali podczas rozgrywek piłkarskich w Rosji (37%) – w sieci szukali głównie wyników meczów (54%), komentarzy ekspertów (51,5%) i felietonów (43%). Wśród nich najpopularniejsze były materiały wideo przygotowywane przez Sport.pl – „Studio Mundial” oglądało 13% ankietowanych.

Dla ankietowanych kryterium wyboru serwisu były przede wszystkim nazwiska dziennikarzy sportowych publikujących w danym medium, ich doświadczenie i osobowość. Badani regularnie obserwują co najmniej dwóch dziennikarzy sportowych, a jako najlepszego redaktora wskazywali najczęściej Pawła Wilkowicza ze Sport.pl (22%). Doświadczony dziennikarz Sport.pl przez badanych chwalony był przede wszystkim za „dużą wiedzę i umiejętność wyłapania ciekawych treści” oraz za „warsztat w starym, dobrym prasowym stylu”.

Cały raport można pobrać tutaj.

– Ogromnie cieszy mnie, że Paweł Wilkowicz w 2018 r. umocnił swoją pozycję najlepszego multimedialnego dziennikarza sportowego w Polsce. Podczas mundialu w Rosji udowodnił, że umie świetnie pracować w zespole, dodatkowo kierując na miejscu pracą młodszych kolegów. Jego materiały są zawsze w niepodważalnym stylu, a w tekstach iskrzą zdania, które z miejsca stają się tytułami czołówek Sport.pl – komentuje wyniki badań Marlena Jezierska, szefowa biznesu Sport.pl. – O jego dziennikarskiej pozycji świadczą nie tylko rzetelne relacje, ale też umiejętność dotarcia do sportowców i przekonania ich do rozmowy. To właśnie Paweł po przegranej z Senegalem w programie „Wilkowicz Sam na Sam” przeprowadził wywiad z Wojciechem Szczęsnym, bramkarzem reprezentacji i była to jedyna długa wypowiedź, na którą zgodzili się rozbici porażką polscy piłkarze.

Paweł Wilkowicz to jeden z najlepszych i najczęściej nagradzanych polskich dziennikarzy sportowych, który od 2013 roku pracuje w redakcji serwisu Sport.pl. Od 2015 roku prowadzi program „Wilkowicz Sam na sam”, czyli cykl najlepszych wywiadów sportowych w polskim internecie. Od ponad 10 lat jest przy wszystkich wydarzeniach ważnych dla polskiej reprezentacji piłkarskiej. Relacje dla Sport.pl z igrzysk w Soczi, mundialu w Brazylii oraz poruszający wywiad z Justyną Kowalczyk przyniosły mu drugie miejsce w plebiscycie na dziennikarza roku Grand Press 2014. W 2017 roku został nagrodzony prestiżową Nagrodą im. Bohdana Tomaszewskiego dla najlepszego dziennikarza sportowego. Paweł Wilkowicz jest również autorem autoryzowanej biografii Roberta Lewandowskiego pt. „Nienasycony”.

Redakcja Sport.pl na bieżąco relacjonowała największe sportowe wydarzenie roku – Mundial 2018. Relacje i ekskluzywne materiały z piłkarskich mistrzostw w Rosji tworzyli m.in. korespondenci: Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak. Wszystkie materiały wideo na temat mistrzostw ukazywały się w ramach Studia Mundial Sport.pl, a najważniejsze informacje dotyczące rozgrywek można było znaleźć na stronach głównych Sport.pl i Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku – @Sport.pl). Dodatkowo, na kanale Sport.pl na YouTube dostępne było nowe sportowe show – „Plan Gry”.

 

* Badanie PressInstitute na grupie dziennikarzy niesportowych ze wszystkich rodzajów mediów z całej Polski zostało przeprowadzone metodą CAWI (ankieta online, n=132, 79% to mężczyźni, 83% to dziennikarze zatrudnieni w redakcjach warszawskich), a badanie na grupie specjalistów od komunikacji marketingowej z agencji reklamowych, domów mediowych i agencji public relations metodą CATI (wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny przeprowadzony w dniach 17–31 lipca br. na 56 ankietowanych). Badanie zlecił Sport.pl.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.