29 czerwca 2022 / 13:18
Już w najbliższy weekend – 1-3 lipca br. na Wrocławskim Torze Wyścigów Konnych na Partynicach odbędzie się 2. edycja Festiwalu Pasibrzucha. To wyjątkowe wydarzenie pełne pysznego jedzenia, muzyki i zabawy na świeżym powietrzu. Menu zapewni ponad 50 konceptów gastronomicznych z całej Polski, a wśród planowanych atrakcji są występy stand-uperów oraz koncert O.S.T.R. i kino plenerowe.
Festiwal Pasibrzucha to doskonała okazja dla wielbicieli Pasibusa, by wrócić do korzeni i ponownie skosztować kultowych burgerów serwowanych na świeżym powietrzu prosto z foodtrucka. Pasibus zaprosi swoich fanów do spróbowania najpopularniejszych pozycji ze swojego menu, a prawdziwych śmiałków mocnych wrażeń do zmierzenia się z wyjątkowo ostrymi burgerami podczas „Festiwalu Red Hota”. Na imprezie pojawi się także food truck Pasibusa z burgerami stworzonymi specjalnie z myślą o festiwalu: CHEESE LAVA – polany serem oraz CBDEŚCIAK – z kotletem konopnym oraz sosem na bazie olejków CBD. Przez cały weekend w strefie gastronomicznej na wygłodniałe Pasibrzuchy czekać będą również inne food trucki, w których będą oni mogli spróbować m.in. świeżej pizzy, gofrów, hiszpańskich churros, dań kuchni tureckiej, amerykańskiej, meksykańskiej, śródziemnomorskiej czy orzeźwiających drinków. Smaki Azji reprezentować będą potrawy z Indii, Tajlandii, Japonii i dania koreańskie.
Oprócz doznań kulinarnych, Festiwal Pasibrzucha to również rozrywki kulturalne, atrakcje dla najmłodszych oraz konkursy.
W piątek, 1 lipca br. festiwalową publiczność rozbawiać będą znani stand-uperzy: Paweł Reszela, Michał Juszczak oraz Alex Niebrzegowski, a muzyczną atrakcją wieczoru będzie występ kultowego rapera O.S.T.R. Dzień zwieńczy kino plenerowe, w którym odbędzie się projekcja filmu Quentina Tarantino „Pulp Fiction”.
W drugim dniu Festiwalu Pasibrzucha wiele atrakcji znajdą dla siebie jego najmłodsi uczestnicy, na których czekać będą m.in. specjalna strefa z dmuchanymi atrakcjami oraz strefa gier planszowych. O godz. 10:00 odbędzie się Survival Race Kids, czyli pełen przeszkód dziecięcy bieg przełajowy, a zaraz po nim przy głównej scenie będzie miała miejsce projekcja popularnej animacji „Sing”. Tego dnia na Pasibrzuchy czekać będzie również pokaz magicznych popisów w wykonaniu trzech iluzjonistów, a także koncerty takich artystów, jak Prosto z Mostów czy Letni Chamski. W sobotnim kinie plenerowym będzie można zobaczyć komedię „American Pie: Zjazd Absolwentów”.
W niedzielę, 3 lipca br. ostatni festiwalowy dzień rozpocznie się od drugiego biegu z udziałem dzieci. Tego dnia uczestnicy imprezy mogą oczekiwać kulinarnych atrakcji: Blind Testów sprawdzających smaki jurorów konkursu na najlepszy festiwalowy food truck oraz konkursu jedzenia ostrych papryczek, który podczas ubiegłorocznego festiwalu dostarczył uczestnikom i obserwatorom wielu emocji. W plenerowym kinie familijnym odbędzie się pokaz filmu „Sekretne życie zwierzaków domowych”, a muzycznych wrażeń dostarczą Marek Niedzielski LIVE, zespół UVAGA, KTO oraz Luiza Kalita.
Festiwal Pasibrzucha rozpocznie się w piątek, 1 lipca br. o godz. 17:00.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Więcej informacji na: https://www.festiwalpasibrzucha.pl oraz na stronie wydarzenia na Facebooku.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest marka BUH.
Partnerami są: Miasto Wrocław, Alba Hemp, Audi Centrum Wrocław, Coca-Cola, Foodsi, High Octane, PayEye i Żywiec Zdrój.
Patroni medialni: Wrocławskie Podróże Kulinarne i Radio Eska.
Ubiegłoroczna edycja Festiwalu Pasibrzucha była pierwszym tego typu wydarzeniem zorganizowanym w całości przez markę Pasibus. Impreza okazała się bardzo popularna wśród mieszkańców Wrocławia i okolic – przez trzy dni z Pasibusem bawiło się w sumie ponad 35 tys. osób.
Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 r. Pierwszy food truck Pasibusa stanął właśnie w stolicy Dolnego Śląska i szybko stał się wyjątkowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w 13 miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdyni, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu. Marka prowadzi 26 lokali w Polsce, w tym 12 restauracji stworzonych we współpracy ze spółką Helios.
Powrót