Komunikat prasowy
Najciekawsze i najpopularniejsze przepisy kuchni polskiej i światowej, podróże kulinarne, autorskie przepisy szefów kuchni, pomysły na dania tanie i szybkie, a także kuchenne stylizacje oraz felietony wokół stołu i jedzenia - to propozycje nowego bezpłatnego dodatku, który w poniedziałki będzie trafiał do rąk czytelników z "Gazetą Wyborczą".
"Palce Lizać" mają charakter magazynu kulinarno-lifestylowego. Są tworzone z myślą o czytelnikach zainteresowanych tematyką kulinarną, poszukujących kuchennych inspiracji oraz praktycznych informacji na temat gotowania i zdrowego, smacznego jedzenia, którzy lubią czytać o tematach "wokół stołu". Pierwsze wydanie ukaże się z "Gazetą" w poniedziałek 6 grudnia 2010 r., a jego tematem przewodnim będą wigilijne przepisy mistrzów Klubu Szefów Kuchni.
Zespołem redakcyjnym dodatku kieruje Paulina Kałka. W magazynie pojawią się teksty znanych autorów, m.in. Marka Bieńczyka, Katarzyny Bosackiej, Ireny Cieślińskiej, Wojciecha Nowickiego oraz mistrzów z Klubu Szefów Kuchni, m.in. Jerzego Pasikowskiego, Karola Okrasy, Adama Chrząstowskiego i Rafała Targosza.
Pracami nad powstaniem layoutu i szaty graficznej tytułu kierował Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny "Gazety Wyborczej".
Partnerem pierwszych wydań dodatku "Palce Lizać" jest Tesco.
Treści dodatku będą się ukazywać na stronie
Palcelizac.gazeta.pl , część z nich zostanie wzbogacona o materiały multimedialne.
Pierwszy numer dodatku jest promowany w kampanii, która obejmuje prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro", tygodnik "Polityka") reklamę zewnętrzną (citylighty AMS), telewizję (TVP, TVN, Polsat, telewizje tematyczne) i internet (Gazeta.pl i nk.pl). Kreację kampanii stworzył JiS Advertising, planowanie mediów: Starlink.