Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,47 zł

Zmiana[PLN]

-1,35%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,35%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 kwietnia 2020 / 15:27

Ostatni „Twój Weekend” z Grand Prix i czterema złotymi nagrodami na ANDY Awards

Ostatni „Twój Weekend” z Grand Prix i czterema złotymi nagrodami na ANDY Awards

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland otrzymał Grand Prix oraz cztery złote nagrody w międzynarodowym konkursie ANDY Awards 2020, wyróżniającym najlepsze projekty w branży kreatywnej. To kolejne wyróżnienia dla tego projektu, po m.in. Cannes Lions 2019 czy Golden Drum 2019.

W poniedziałek, 27 kwietnia br. ogłoszono zwycięzców prestiżowego międzynarodowego konkursu ANDY Awards – nagród przyznawanych przez The ADVERTISING Club of New York. Projekt Ostatni „Twój Weekend” otrzymał nagrodę Grandy (odpowiednik Grad Prix) oraz cztery złote nagrody w kategoriach: Bravery, Reset, Craft oraz Idea. To pierwsza praca z Polski nagrodzona w tym konkursie.

Więcej: https://andyawards.com/

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products na Print Innovation Awards 2019 od WAN-IFRA, sześć nagród KTR, Grand Prix Gerety Awards, Grand Prix w kategorii Print i srebro w kategoriach Social Good i Content w konkursie Golden Drum oraz dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards.

Powrót