Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2019 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2019 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

10,45 zł

Zmiana[PLN]

-0,48%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,48%
mWIG40 -1,58%
WIG-MEDIA -0,95%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 listopada 2019 / 11:22

Ostatni „Twój Weekend” nagrodzony na festiwalu London International Awards

Ostatni „Twój Weekend” nagrodzony na festiwalu London International Awards

Projekt portalu Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencji VMLY&R Poland zdobył dwie brązowe statuetki na festiwalu London International Awards. To kolejne wyróżnienia dla tego projektu, po m.in. Cannes Lions 2019 czy Golden Drum 2019.

W poniedziałek, 4 listopada br. ogłoszono zwycięzców London International Awards – międzynarodowych nagród wyróżniających najlepsze prace z wielu dziedzin kreatywnych, które przenikają się ze światem reklamy. Projekt Ostatni „Twój Weekend” otrzymał brązowe statuetki w dwóch kategoriach: Native Advertising i Business-to-Consumer, a także tytuł Finalist w kategorii Direct Marketing-Consumer. To jedyna praca z Polski nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.
Więcej: https://www.liaawards.com

„Twój Weekend” był najdłużej ukazującym się w Polsce magazynem erotycznym, pełnym zdjęć roznegliżowanych kobiet i seksistowskich tekstów. W grudniu ub.r. w serwisie Allegro ukazało się ogłoszenie o sprzedaży tego tytułu. Zespół portalu Gazeta.pl wraz z partnerami zdecydował się go kupić po to, aby przygotować ostatnie wydanie „Twojego Weekendu”, będące zaczynem dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie. Ostatnie wydanie magazynu wypełniły, w nawiązaniu do oryginalnego układu pisma i nazw rubryk, treści promujące równość praw i szans obu płci.

Inicjatorami i pomysłodawcami akcji byli: VMLY&R Poland i Gazeta.pl, a jej głównymi partnerami – firmy: MasterCard i Bank BNP Paribas, Wavemaker, Papaya Films (produkcja wizualna kontentu) oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką.

Akcja zakupu, wydania ostatniego numeru i zamknięcia „Twojego Weekendu” zdobyła już wiele prestiżowych nagród, m.in. Grand Prix w kategorii Glass: The Lion for Change, Tytanowego Lwa i brązowe statuetki na festiwalu Cannes Lions, złotą statuetkę w kategorii Redesigned Products na Print Innovation Awards 2019 od WAN-IFRA, sześć nagród KTR, Grand Prix Gerety Awards oraz Grand Prix w kategorii Print i srebro w kategoriach Social Good i Content w konkursie Golden Drum.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz:

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.